Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta
Kawerna ( Caverna Edycja Polska) Strategiczne Lacerta

Kawerna ( Caverna Edycja Polska)

liczba graczy 1-7 gracza
wiek graczy od 12 lat
czas gry ok. 120-150 minut
czas gry wydanie polskie

Podczas gry wcielasz się w rolę krasnoluda żyjącego wraz ze swą rodziną w jaskini. 

247,90 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (21)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Podczas gry wcielasz się w rolę krasnoluda żyjącego wraz ze swą rodziną w jaskini. Twoim głównym zajęciem jest rozbudowa i ulepszanie swojej jaskini oraz wydobywanie rudy i rubinów z kopalni. Te drugie są szczególnie ważne nie tylko z uwagi na dużą wartość, ale również na fakt, że możesz je w dowolnym momencie wymieniać na inne dobra lub żetony krajobrazu. Poza górnictwem, krasnoludy uwielbiają również wyprawy. To połączenie przyjemnego z pożytecznym umożliwia zdobywanie różnych ciekawych łupów. Zanim jednak wyruszysz na wyprawę, musisz zdobyć trochę rudy żelaza i dobrze się uzbroić. Prócz usprawniania jaskini, krasnoludy walczą o przetrwanie karczując lasy, hodując zwierzęta i uprawiając rolę. Powodzenia!

Zawartość produktu:

  1. 20 jasnobrązowych znaczników psów35 białych znaczników owiec
  2. 30 szarych znaczników osłów30 czarnych znaczników dzików
  3. 30 brązowych znaczników krów
  4. 45 brązowych znaczników drewna
  5. 25 szarych znaczników kamieni
  6. 45 czarnych (akrylowych) znaczników rudy
  7. 20 czerwonych (akrylowych) znaczników rubinów
  8. 40 żółtych znaczników zboża
  9. 35 pomarańczowych znaczników warzyw
  10. 1 żółty znacznik gracza rozpoczynającego
  11. 7x3 znaczników obór (w kolorach graczy)
  12. 7x5 dysków krasnoludów (w kolorach graczy)
  13. 7 dużych plansz graczy (z lasem po lewej stronie i górą po prawej)
  14. 1 średnia jednostronna plansza główna z trzema wydrukowanymi polami akcji oraz polami rund 1 do 3
  15. 1 duża jednostronna plansza główna z polami rund 4 do 12
  16. 1 duża dwustronna plansza główna z wydrukowanymi polami akcji dla 1 - 3 graczy (i dla 4 - 7 graczy na odwrocie)
  17. 1 średnia dwustronna plansza dodatkowa z dodatkowymi polami akcji dla 5 graczy (i dla 6 - 7 graczy na odwrocie)
  18. 1 mała dwustronna plansza dodatkowa z dodatkowymi polami akcji dla 3 graczy (i dla 7 graczy na odwrocie)
  19. 4 podłużne plansze organizacyjne na żetony usprawnień
  20. 20 złotych monet oznaczonych „1”
  21. 24 złotych monet oznaczonych „2”
  22. 5 złotych monet oznaczonych „10”
  23. 1 żeton „dodatkowy krasnolud”
  24. 88 żetonów „1x żywność”
  25. 7 żetonów żniw
  26. 52 żetonów broni o różnej sile (1x „1”, 1x „2”, po 4x „3” do „13” oraz 6x „14”)
  27. 8 żetonów wielokrotności „4x” (na odwrocie: żeton żebrania „-3 złota”)
  28. 8 żetonów dóbr („8x owca”, „8x osioł”, „8x dzik”, „8x krowa”, „10x drewno”, „10x kamień”, „10x ruda” i „5x rubin”)
  29. 2 żetony „8 zwierząt”
  30. 17 identycznych żetonów usprawnienia: Izba
  31. 47 różnych żetonów pozostałych usprawnień
  32. 8 pojedynczych żetonów Korytarz (na odwrocie: Pieczara)
  33. 16 pojedynczych żetonów Kopalnia rubinów (na: odwrocie Pole)
  34. 16 pojedynczych żetonów Łąka (na odwrocie: Małe pastwisko)
  35. 24 podwójnych żetonów Kopalnia rudy/Głęboki korytarz (na odwrocie: Duże pastwisko)
  36. 40 podwójnych żetonów Pieczara/Korytarz (na odwrocie: Pieczara/Pieczara)
  37. 40 podwójnych żetonów Łąka/Pole (na odwrocie: Małe pastwisko/Pole)
  38. 1 karta zdarzeń: Żniwa
  39. 12 kart z polami akcji (pola akcji dla rund: 1 do 12)
  40. 7 kart pomocy: Rubiny i żniwa
  41. 7 kart pomocy Łupy z wyprawy (zawierającym łupy z wypraw o poziomach: od 1 do 8 na jednej stronie i od 9 do 14 na drugiej)
  42. 2 karty krasnoludów dla gry w jedną lub dwie osoby
  43. 1 notatnik do podliczania punktów
  44. woreczki strunowe do uporządkowania zawartości pudełka
  45. instrukcja (24 strony)
  46. dodatek do instrukcji (8 stron) wyjaśniający wyprawy, żetony usprawnień oraz pola akcji

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas