Kapitan Nauka - Memory na 3 Sposoby - Świat Baśni

New product

Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku

More details

25,00 zł

- +

Dostępność: W magazynie
czas gryponiżej 30 minut
wiek graczyod 3 lat
liczba graczydla 1 i więcej gracza
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
Wydawca: Edgard
 
Opis

Jaki tatuaż ma jednooki pirat? Czym walczy dzielny rycerz? Jakie zwierzątko towarzyszy małej czarownicy?

Kapitan Nauka - Memory na 3 Sposoby - Świat Baśni to wciągająca gra przeznaczona dla dzieci już od drugiego roku życia. Trzy warianty gry zostały pomyślane w taki sposób, by do wspólnej zabawy z bohaterami ze świata baśni można było zaprosić dzieci w różnym wieku i o różnym temperamencie.

Na czym to polega?

  • Najprostszy wariant - Pamięć, idealny dla dwulatków, to klasyczne memory.
  • U dzieci od czwartego roku życia sprawdzi się wariant ćwiczący spostrzegawczość, w którym gracze muszą nie tylko odnaleźć pary, ale także wskazać jedną, dwie lub trzy różnice między obrazkami.
  • Sześciolatki mogą zagrać w najtrudniejszy z wariantów, rozwijający nie tylko pamięć i spostrzegawczość, ale także refleks. W tej wersji gry wszyscy uczestnicy angażują się w wyszukiwanie różnic między obrazkami z pary - liczy się więc bystre oko i szybkość!

Trwałe, sztywne karty o wymiarach 11 x 11 cm zostały wykonane z troską o bezpieczeństwo dzieci i nadają się już dla dwulatków.

Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne ilustracje wróżek, elfów, smoków, rycerzy i innych postaci. Fantastyczne postacie narysowane przez Martę Szudygę, zachwycą graczy w każdym wieku.

Zagraj w wyjątkowe memory i sprawdź, czy znajdziesz wszystkie różnice!

Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.

Menu