Mage Wars: Arena

New product

Mage Wars: Arena to rozbudowana, niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami, rozgrywanego na śmiercionośnej arenie. Każdy z magów używa własnej, stworzonej przed rozgrywką księgi czarów, aby pokonać przeciwnika – zagrywając wybrane przez siebie karty, tworzące wyjątkową taktykę, dostosowaną do preferowanego stylu gry.

More details

199,99 zł

- +

Dostępność: W magazynie
czas gryok. 60-90 minut
wiek graczyod 13 lat
liczba graczydla 2 graczy
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
 
Opis

Mage Wars: Arena to rozbudowana, niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami, rozgrywanego na śmiercionośnej arenie. Każdy z magów używa własnej, stworzonej przed rozgrywką księgi czarów, aby pokonać przeciwnika – zagrywając wybrane przez siebie karty, tworzące wyjątkową taktykę, dostosowaną do preferowanego stylu gry.

Przyzywajcie potężne bestie i potwory, by walczyły w waszym imieniu. Zagrywajcie śmiercionośne zaklęcia, by zmieść przeciwnika w pył lub pokrzyżować jego plany. Używajcie magicznych wzmocnień, aby zmienić zasady i losy całego pojedynku. Wykorzystajcie starożytne artefakty, zaklęte bronie i zbroje, by wzmocnić swój atak i obronę. Zróbcie wszystko, aby przetrwać w Mage Wars: Arena!

Mage Wars: Arena łączy w sobie wszystkie zalety gier karcianych, dodając do tego zalety gier bitewnych, by stworzyć zupełnie nową jakość – rozbudowaną, taktyczną grę planszową.

Pojedynek rozgrywany jest na specjalnej arenie, podzielonej na 12 segmentów – regulujących ruchy oraz możliwości zagrywania kart. Każdy z graczy używa własnej księgi czarów, przygotowanej przed grą z dostępnych, najbardziej odpowiadających graczowi kart. W czasie gry przeciwnicy zagrywają przeciw sobie karty czarów, dobywając je prosto z księgi, dostosowując strategię do aktualnej sytuacji na stole. Specjalny system punktowy pozwala na stworzenie odpowiadających sobie talii – każdy rodzaj maga posiada biegłość w określonych szkołach magii, jednak nie jest przez nie ograniczony – za podwójny koszt można dobrać karty pochodzące z innych szkół, aby zaskoczyć przeciwnika! W ten sposób gra nie jest ograniczona przez losowe dobieranie kart z talii – dostarczając wielu taktycznych rozwiązań oraz zapewniając pełną kontrolę nad własną strategią. Wiele rodzajów zaklęć – takich jak potwory, przedmioty czy wzmocnienia – pojawiają się na planszy, aby działać w następnych kolejkach. Potężne magiczne ataki służą nie tylko do zadawania obrażeń wrogim bestiom oraz magom, lecz powodują także szereg dodatkowych efektów: podpalają, ogłuszają, przesuwają, unieruchamiają czy paraliżują przeciwnika. Mage Wars: Arena stawia przed graczami niezliczone możliwości prowadzenia rozgrywki!

Mage Was: Arena zawiera wszystko, czego gracze potrzebują do gry: księgę czarów z miejscem na karty, podstawowe talie przypisane do postaci oraz dodatkową pulę zaklęć (której można użyć do stworzenia własnej księgi), planszę do gry, specjalne kości oraz znaczniki.

Zawartość gry:

  • 1 instrukcja
  • 1 plansza areny
  • 2 Księgi Czarów
  • 336 kart czarów
  • 4 karty Magów
  • 4 karty umiejętności Magów
  • 2 plansze atrybutów Magów
  • 8 znaczników wartości atrybutów
  • 20 znaczników akcji
  • 2 znaczniki szybkiego czarowania
  • 9 kości ataku
  • 1 kość efektu k12
  • żetony
Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
 
Informacje z BGG
Autor: Bryan Pope, Benjamin Pope
Miejsce w rankingu: 197
Ocena użytkowników: 7.6792 /10.0
Gra wykorzystuje mechaniki: Dice Rolling, Grid Movement, Simultaneous Action Selection, Variable Player Powers
Link do strony gry w portalu boardgamegeek

Menu