KeyForge: Masowa mutacja - Pakiet startowy

17102

New product

Wszystko co niezbędne dla dwóch graczy!

More details

87,90 zł

Dostępność: produkt niedostępny
czas gry ok. 30-60 minut
wiek graczyod 14 lat
liczba graczydla 2 graczy
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
Wydawca: Rebel
 
Opis

Świat Tygla co i rusz poddawany jest nagłym zwrotom i zmianom, jednak tym razem nadchodzi coś naprawdę wielkiego! Odkryto zupełnie nowy, mroczny rodzaj Æmberu, który zdaje się wpływać na rzeczywistość i wywoływać podejrzane mutacje. W obliczu tak znaczącej zmiany, każdy dom będzie musiał zdecydować, czy będzie próbował wykorzystać mroczne mutacje do swoich celów, czy też zdecyduje się trzymać od nich z daleka. Jedno jest pewne: KeyForge już nigdy nie będzie taki sam! 

Masowa Mutacja to czwarta odsłona serii KeyForge. Tym razem talie losowane są z puli 422 kart, a ponad 250 z nich to całkowite nowości! Znajdziesz wśród nich zmutowane wersje znanych stworzeń, a także niespotykane dotąd monstrualne kreatury, które nie mieszczą się na jednej karcie.  

Pakiet startowy to wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć swoją przygodę z walką o skarby Tygla. I to z drugą osobą! W pudełku znajdziesz pokaźny zestaw znaczników, klucze, liczniki łańcuchów i dwie pełnoprawne Talie Archontów. 

Czym jest Keyforge? 

To pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę. 

Jak to działa? 

Rozgrywka w KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Zawartość pudełka:

  1. 2 unikalne talie Archontów
  2. 6 żetonów kluczy
  3. 22 żetony Æmberu
  4. 22 żetony obrażeń
  5. 44 znaczniki stanów
  6. 2 liczniki łańcuchów
  7. 2 żetony łańcuchów
  8. streszczenie zasad
  9. 2 maty do gry
Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.

Menu