Martwa Zima (Dead of Winter: A Crossroads Game edycja polska) Kooperacyjne CUBE - Factory of Ideas
Martwa Zima (Dead of Winter: A Crossroads Game edycja polska) Kooperacyjne CUBE - Factory of Ideas
Martwa Zima (Dead of Winter: A Crossroads Game edycja polska) Kooperacyjne CUBE - Factory of Ideas
Martwa Zima (Dead of Winter: A Crossroads Game edycja polska) Kooperacyjne CUBE - Factory of Ideas

Martwa Zima (Dead of Winter: A Crossroads Game edycja polska)

liczba graczy 2-5 graczy
wiek graczy od 13 lat
czas gry ok. 90-120 minut
czas gry wydanie polskie

Wszystko zaczęło się nagle. Najpierw jeden, później następny i następny.

181,91 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (17)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Wszystko zaczęło się nagle. Najpierw jeden, później następny i następny. Po paru dniach zainfekowanych były setki ludzi, po tygodniu - tysiące, a po miesiącu – miliony. Wtedy dotarło do nas, że tego nie zatrzymamy. Nie powstrzymamy wielomilionowej armii żywych trupów, dla których jedynym celem jest zabicie wszystkiego, co jeszcze żyje – totalna apokalipsa. Ci, którzy przeżyli postanowili uciec, schować się i przetrzymać. I tak powstały kolonie - ogrodzone obozy w lasach, których mieszkańcy próbują stworzyć namiastkę normalnego życia w tym porąbanym świecie. W świecie pełnym zombie, narastającego strachu i psychozy, w świecie głodu, zezwierzęcenia i wzajemnych podejrzeń nie będzie to jednak takie proste. A nadchodzi zima...

W grze Martwa Zima gracze tworzą grupę ocalałych po niszczącej apokalipsie zombie. Muszą przetrwać w prowizorycznej kolonii, niezwykle ciężką zimę. Starają się realizować wspólny dla całej kolonii cel, jednocześnie pamiętając o tym, że każdy z nich kontroluje grupę postaci, która realizuje swoje własne ukryte misje i interesy. tylko gracz, który wykona swoje całe tajne zadanie wygrywa. Możliwe, że wśród Was będzie czaił się zdrajca.

Zawartość produktu:

  1. 10 dwustronnych kart celu głównego,
  2. 24 karty ukrytych celów, 10 kart ukrytych celów zdrajcy,
  3. 10 kart ukrytych celów wygnańca,
  4. 30 kart ocalałych,
  5. 5 kart pomocy gracza,
  6. 1 znacznik pierwszego gracza,
  7. 165 kart przedmiotów,
  8. 20 kart zagrożeń,
  9. 80 kart rozdroży,
  10. 25 znaczników obrażeń,
  11. 20 znaczników darmozjadów,
  12. 20 znaczników żywności,
  13. 20 znaczników hałasu,
  14. 20 znaczników barykady,
  15. 6 znaczników głodu,
  16. 2 znaczniki toru,
  17. 30 kartonowych figurek zombie,
  18. 20 znaczników zombie,
  19. 30 kartonowych figurek ocalałych,
  20. 60 plastikowych podstawek,
  21. 1 plansza kolonii,
  22. 6 kart lokacji,
  23. 1 instrukcja,
  24. 30 kości akcji,
  25. 1 kość ryzyka