Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Deck klanu Nosferatu Deck zawiera 77 kart biblioteki i 12 kart krypty, gotowych do gry albo do dowolnych zmian za pomocą innych kart z “Vampire the Eternal Struggle”. Każdy gracz potrzebuje decku do gry.
Deck klanu Malkavian Deck zawiera 77 kart biblioteki i 12 kart krypty, gotowych do gry albo do dowolnych zmian za pomocą innych kart z “Vampire the Eternal Struggle”. Każdy gracz potrzebuje decku do gry.
Deck klanu Toreador Deck zawiera 77 kart biblioteki i 12 kart krypty, gotowych do gry albo do dowolnych zmian za pomocą innych kart z “Vampire the Eternal Struggle”. Każdy gracz potrzebuje decku do gry.
Deck klanu Ventrue Deck zawiera 77 kart biblioteki i 12 kart krypty, gotowych do gry albo do dowolnych zmian za pomocą innych kart z “Vampire the Eternal Struggle”. Każdy gracz potrzebuje decku do gry.
Deck klanu Gangrel. Deck zawiera 77 kart biblioteki i 12 kart krypty, gotowych do gry albo do dowolnych zmian za pomocą innych kart z “Vampire the Eternal Struggle”. Każdy gracz potrzebuje decku do gry.
First Blood: Toreador to zestaw 55 kart służący do nauki VtES’a. Deck złożony jest z pełnoprawnych kart do gry, jest prostszy niż większość decków turniejowych i służy do zapoznania się z mechaniką i zasadami VtES’a i może być dalej rozbudowywany.
Linia krwi, która sekrety ukrywa pośród sekretów; zapomniani wrogowie powracający po zemstę; zniewolone twory szukające wyzwolenia; dziedzictwo znane tylko pośród szeptów i plotek; każde z nich ma swoje przeznaczenie pośród wiecznej wojny.
„Camarilla” to ekskluzywna organizacja wampirów przemawiająca za nich i dająca im prawa gdziekolwiek się znajdują (przynajmniej w teorii). Scalona wieloma tradycjami takimi jak Stworzenie, Zachowanie i Zniszczenie Wampirów, sekta dba o to, by żaden wampir nie eksponował swojego istnienia w oczach śmiertelników.
„Camarilla” to ekskluzywna organizacja wampirów przemawiająca za nich i dająca im prawa gdziekolwiek się znajdują (przynajmniej w teorii). Scalona wieloma tradycjami takimi jak Stworzenie, Zachowanie i Zniszczenie Wampirów, sekta dba o to, by żaden wampir nie eksponował swojego istnienia w oczach śmiertelników.
Moc pulsująca w żyłach Wielu jest spadkobierców Caina a ich krew zróżnicowana. Może ona natchnąć wampira duchowym głodem albo wytrzymałością kamienia lub irytującym dotykiem wróżbity. Linie krwi powstały i walczą o siłę przeciwko zakorzenionym klanom. Krew przetrwa.
Moc pulsująca w żyłach Wielu jest spadkobierców Caina a ich krew zróżnicowana. Może ona natchnąć wampira duchowym głodem albo wytrzymałością kamienia lub irytującym dotykiem wróżbity. Linie krwi powstały i walczą o siłę przeciwko zakorzenionym klanom. Krew przetrwa.
Żaden inny klan nie zasługuje bardziej na miano potwornego niż klan Tzimisce. Ich sztuka kształtowania ciała i kości w śmiertelną broń stoi na mistrzowskim poziomie a w zdeprawowaniu faktycznie przodują w sekcie Sabbat. Jedno jest pewne: żaden obcy nie jest mile widziany w „legowisku potworów”.
Toreadorzy z Sabbatu starają się osiągnąć perfekcję zarówno w sztuce jak i w przyjemności ale brakuje im pohamowania. Ich droga do oświecenia jest pełna bólu i perwersji. Ich narzędziem są śmiertelni (czy tego chcą czy nie) a im więcej narzędzi tym większa zabawa na balu rozpustników.