Martwa Zima: Długa Noc Kooperacyjne CUBE - Factory of Ideas

Martwa Zima: Długa Noc

liczba graczy 2-5 graczy
wiek graczy od 14 lat
czas gry ok. 60-120 minut
czas gry wydanie polskie

W Długiej Nocy gracze muszą zmierzyć się nie tylko ze znanymi już z Martwej Zimy zagrożeniami, ale napotykają kolejne przeciwności.

181,91 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (8)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

"Widzieliście co tam się dzieje? Kiedy gnijące ciała coraz aktywniej starały się mnie dopaść, myślałam, ze oszaleję, ale to, co wychodzi z Raxxon powoduje, ze tamte zombie wydają mi się jedynie dziecinnymi zabawkami."

W Długiej Nocy gracze muszą zmierzyć się nie tylko ze znanymi już z Martwej Zimy zagrożeniami, ale napotykają kolejne przeciwności. Znajdziecie tu nową lokalizację Raxxon, z której na świat wychodzą przerażające efekty najdziwniejszych eksperymentów i tylko gracze mogą je powstrzymać. Ze swojej kryjówki wyjdą też bandyci, a wy, na różne sposoby, rozwiniecie swoją kolonię. Masa nowych ocalałych i kart rozdroży pozwala zagrać w tę grę zarówno samodzielnie jak i wykorzystać jako dodatek do Martwej Zimy.

Zawartość gry:

  1. 8 dwustronnych kart celu głównego
  2. 24 karty ukrytych celów
  3. 11 kart ukrytych celów zdrajcy
  4. 5 kart ukrytych celów wygnańca
  5. 20 kart ocalałych
  6. 5 kart pomocy gracza
  7. 1 znacznik pierwszego gracza
  8. 165 kart przedmiotów
  9. 22 kart zagrożeń
  10. 10 kart usprawnień
  11. 12 kart eksperymentów Raxxon
  12. 6 kart efektów ubocznych
  13. 70 kart rozdroży
  14. 25 znaczników obrażeń
  15. 20 znaczników darmozjadów
  16. 20 znaczników żywności
  17. 20 znaczników hałasu
  18. 20 znaczników barykady
  19. 6 znaczników głodu
  20. 2 znaczniki toru
  21. 20 kartonowych figurek bandytów
  22. 30 kartonowych figurek zombie
  23. 19 kartonowych figurek eksperymentów Raxxon
  24. 20 znaczników zombie
  25. 20 kartonowych figurek ocalałych
  26. 100 plastikowych podstawek
  27. 1 plansza kolonii
  28. 9 kart lokacji
  29. 1 instrukcja
  30. 30 kości akcji
  31. 1 kość ryzyka