Magic Labyrinth - Card Game (Magiczny labirynt - gra karciana)

0
- 0 opinii

DM5

New product

Każdy gracz przystępuje do rozgrywki z innego narożnika planszy. Najmłodszy gracz rozpoczyna i odkrywa kartę z symbolem. Następnie wszyscy gracze starają się

More details

39,90 zł

Dostępność: produkt niedostępny
czas gryponiżej 30 minut
wiek graczyod 6 lat
liczba graczydla 2-4 graczy
Instrukcja: polska
Wydanie: niemieckie
 
Opis

Każdy gracz przystępuje do rozgrywki z innego narożnika planszy. Najmłodszy gracz rozpoczyna i odkrywa kartę z symbolem. Następnie wszyscy gracze starają się dotrzeć swoim pionkiem do wskazanego symbolu na planszy. Podczas swojej tury gracz rzuca kostką. Wypadła cyfra? Gracz porusza swój pionek krok po kroku, z jednego pola na drugie, zgodnie z wartością rzutu. Gracz może zrezygnować z wykorzystania części ruchu. Pionek może być poruszany poziomo i pionowo. Podczas ruchu gracz może skręcać dowolną liczbę razy. Kiedy gracz się porusza, na głos oznajmia, jaki ruch chce wykonać (np. „Idę na kota”). Podczas każdego ruchu, wszyscy gracze spoglądają na swoje karty przeszkód, aby sprawdzić, czy mogą zablokować ruch gracza przy pomocy odpowiedniej karty przeszkody. Jeżeli ktoś ma odpowiednią kartę, szybko wypowiada zaklęcie „Simsalabim!”. Gracz ma pecha! Wpadł na niewidoczną przeszkodę. Przesuwa swój pionek z powrotem do początkowego narożnika. W zamian za to, otrzymuje od przeciwnika zagraną właśnie kartę przeszkody, a później kolejka przechodzi na następnego gracza. Nikomu nie udało się zablokować gracza? Gracz ma szczęście! Po jego ruchu kolejka przechodzi na następnego gracza. Gracz dotarł na symbol, którego poszukiwał? W takim razie otrzymuje kartę symbolu i na jej miejsce odkrywa nową. Jeżeli na odkrytym symbolu już znajduje się jeden z graczy, należy odkryć nową kartę z symbolem, a poprzednią odłożyć na spód talii. Gracz wyrzucił „?”? W takim razie może zażądać wybranej przez siebie karty przeszkody od przeciwnika. Jeżeli dany przeciwnik ma kartę wybraną przez gracza, oddaje mu ją. Jeżeli jej nie ma, gracz odchodzi z pustymi rękoma. Następnie gracz może ponownie rzucić kostką. Gracz wyrzucił „X”? W takim wypadku przesuwa swój pionek z powrotem do swojego początkowego narożnika. Kolejka przechodzi na następnego gracza.

Zawartość produktu:

  1. plansza do gry
  2. 4 pionki
  3. 1 kostka do gry
  4. 20 kart z symbolami
  5. 40 kart przeszkód (z magikami)
  6. instrukcja
Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Do tego produktu dołączana jest czarno-biała instrukcja w języku polskim.
 
Informacje z BGG
Autor: Dirk Baumann
Miejsce w rankingu: 8094
Ocena użytkowników: 5.83659 /10.0
Gra wykorzystuje mechaniki: Set Collection
Link do strony gry w portalu boardgamegeek
 
Opinie

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tajemnicza spadająca gwiazda (Mysterious Shooting Star)

106,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Potwory w Tokio (nowa edycja)

99,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Catan: Gra planszowa - Kupcy i barbarzyńcy

97,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Kamelot - układanka logiczna Smart Games

101,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Ogonek - dodatek do kolejki

16,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Little Magician's Apprentices (Mali uczniowie czarnoksiężnika)

115,93 zł
Wysyłka w 24 godziny

Spooky Stairs - Card Game (Straszne schody - gra karciana)

29,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Logic cards - kids

12,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Village Port (Pokolenia: Port)

79,90 zł
Na zamówienie - dostawa do 14 - 21 dni

Osadnicy: Narodziny Imperium

119,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Drabina 1

26,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Catan: Gra planszowa - Żeglarze

98,50 zł
Na zamówienie - wysyłka do 5 dni

Catan: Gra planszowa - Miasta i rycerze

94,50 zł
Na zamowienie - dostawa do 5 dni

Witches' Skyscraper (Dom czarownic)

107,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Kod QR

Menu