Zaginione Wyspy

0
- 0 opinii

MD001

New product

Kapitan z hukiem wbiegł do swojej kajuty, gwałtownie otworzył szafę i za

More details

92,50 zł

Dostępność: produkt niedostępny
czas gry ok. 30-60 minut
wiek graczyod 10 lat
liczba graczydla 2-4 graczy
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
Wydawca: Mader
 
Opis

Kapitan z hukiem wbiegł do swojej kajuty, gwałtownie otworzył szafę i zaczął przeszukiwać jej zawartość. - Gdzie ona jest? - mruczał pod nosem. - Czego szukasz kapitanie? - usłyszał głos zza pleców. Mężczyzna odwrócił się i ujrzał bosmana stojącego drzwiach. - Tego - odpowiedział triumfalnie kapitan, rozkładając kawałek papieru na stole. - To jest mapa, którą podarował mi ojciec zanim umarł. Mówił, że zaprowadzi mnie ona do ogromnych bogactw… - Pamiętam - pokiwał głową bosman.- Wspominałeś mi o niej kilkanaście lat temu, ale wtedy mówiłeś, że ojciec na starość zwariował i opowiadał legendy. - Tak myślałem - powiedział kapitan. - Aż do dzisiejszego wieczoru. Kapitan sięgnął do kieszeni płaszcza i podał bosmanowi skórzaną sakiewkę. Bosman rozwiązał sznurek, a na jego twarz padło czerwone światło. - To niemożliwe! - krzyknął. Włożył rękę do sakiewki i wyciągnął z niej czerwony Kryształ. Całą kajutę zalał blask. - A jednak - odpowiedział kapitan. - Zaginione Wyspy istnieją…


Celem gry jest zdobycie odpowiedniej ilości skarbów ukrytych na Zaginionych Wyspach. Każdy z graczy wciela się w postać Kapitana statku. Planszę tworzy 96 kafelków zakrytego labiryntu wodnego, ułożonych na stole w kwadrat 10 na 10 oraz duży centralny kafelek będący polem strażników Zaginionych Wysp - Cyklopów. W czasie rozgrywki gracze poruszają się po labiryncie odsłaniając kolejno kafelki i obracając tak, aby móc na nie wpłynąć. Jednocześnie poszukują na nich Wież, w których zamknięte są Skarby oraz Kryształów, które stanowią do nich klucze.


Kryształy występują w pięciu kolorach i różnej liczbie (po 15 zielonych i niebieskich, 10 czerwonych, 7 żółtych oraz 3 czarne Kryształy - jokery). Jednak samo zdobycie Kryształu nie daje jeszcze graczowi żadnych punktów. Dopiero otwarcie nimi Wież daje możliwość wzbogacenia się. Wieże występują w czterech kolorach i trzech wysokościach - jedno, dwu albo trzypoziomowe. Aby zdobyć skarb, gracz musi użyć do otwarcia Wieży takiej liczby Kryształów odpowiedniego koloru, ile poziomów ma dana Wieża. Im jest ona wyższa, tym więcej zawiera Skarbów, ale występuje w mniejszej ilości na planszy.

Banalne? Nie do końca...

 

Nie wolno zapominać o strażnikach Wysp – Cyklopach. Jest ich czterech, w kolorach odpowiadających Kryształom. Podniesienie Kryształu z wody powoduje, że gracza zaczyna gonić Cyklop w kolorze Kryształu, który został podniesiony. Cyklop porusza się najkrótszą drogą w kierunku gracza, po odkrytych i zakrytych kafelkach, również po ukosie. To jaką drogę pokona w ciągu rundy, zależy od ilości Kryształów w jego kolorze posiadanych przez gracza. Jeżeli Cyklop dogoni gracza, to zabiera mu wszystkie Kryształy w swoim kolorze i przenosi się bezpośrednio na swoje pole. 


Główną ‘postacią’ gracza jest Statek. W ciągu rozgrywki ma on jednak możliwość wprowadzenie do gry Papugi. Papuga porusza się tak jak Cyklop po wszystkich kafelkach, ale maksymalnie o 2 pola na rundę. Papuga może dla gracza zbierać z planszy pozostawione Kryształy i otwierać nimi Wieże. Nie może natomiast odsłaniać elementów labiryntu.

Zaginione Wyspy są grą familijną, przeznaczoną dla szerokiego grona odbiorców. Proste i intuicyjne zasady powodują, że dobrze bawią się przy niej zarówno najmłodsi, jak i starsi. Losowe rozłożenie labiryntu sprawia, że każda rozgrywka jest niepowtarzalna, a gra charakteryzuje się dużą regrywalnością. W pudełku znajdziemy drewniane pionki, ponad 220 solidnych kartonowych elementów i czytelną, krótką instrukcję. Co również istotne, wszystkie grafiki w grze zostały namalowane ręcznie.

Zawartość produktu:

  1. 96 kafelków labiryntu
  2. 1 kafelek Wysp Cyklopów
  3. 4 pionki Statków
  4. 4 pionki Papug
  5. 4 pionki Cyklopów
  6. 56 żetonów Kryształów
  7. 26 żetonów Wież Skarbów
  8. 4 żetony Kul Armatnich
  9. 8 żetonów Jaj Papug
  10. 20 żetonów Beczek z Prochem
  11. 4 żetony ataku Cyklopa
  12. 2 żetony Mapy
  13. 2 żetony Lunety
  14. 4 podstawki Papug
  15. 1 instrukcja
  16. 3 żetony pomocnicze
  17. Zapasowe żetony

 

Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
 
Opinie

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Imperium w 8 minut

45,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Inside

50,99 zł
Wysyłka w 24 godziny

Carcassonne: Kupcy i Budowniczowie (druga edycja polska)

47,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Mały Książę: Stwórz mi planetę

69,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Carcassonne: Karczmy i Katedry (druga edycja polska)

47,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

T.I.M.E Stories Wydanie Polskie (EDYCJA WSPIERAM.TO)

169,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Kod QR

Ostatnio przeglądane

Menu