Enclave: Zakon Krańca Świata

0
- 0 opinii

G3011

New product

Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku zyskało duże wpływy i wielu wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata..

More details

126,70 zł

- +

Dostępność: wysyłka 24 godziny
czas gryok. 90-120 minut
wiek graczyod 12 lat
liczba graczydla 2-4 graczy
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
Wydawca: G3
 
Opis

Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku zyskało duże wpływy i wielu wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata, dokładnie według przepowiedzianych przez siebie reguł.

Właściwie stało się wszystko, co ludzie zdołali sobie wyobrazić. Podczas tego dramatycznego spektaklu Mistrzowie Blasku odsiewali ziarno od plew. Zabierali wybranych, żeby zbudować im nowe, miłe piekiełko w wyższym wymiarze – gdzieś w przedsionku zaświatów. Nie wiadomo, jak zdołali się tam dostać oraz w jaki sposób nauczyli się wpływać na rzeczywistość. Pewne jest tylko to, że odpowiednią moc uzyskali dzięki ścisłej współpracy.

Koniec świata panów mądrali nie był tak perfekcyjny, jak można było się tego spodziewać. Wkrótce okazało się, że niektórzy ludzie pozostawieni własnemu losowi na zgliszczach minionego świata potrafią przenikać do rzeczywistości Mistrzów Blasku. Może moc, którą tchnęli oni w świat, żeby go zniszczyć, zostawiła jakiś trwały ślad? A może przejście na drugą stronę wcale nie jest takie trudne? Pierwszym człowiekiem, który odkrył u siebie te niezwykłe zdolności, był Jonas Arvani. Niedługo potem przekonał się, że nie jest jedyny i założył gildię.

Umiejętność dokonywania abordaży, to znaczy skoków w wyższy wymiar, w którym Mistrzowie Blasku zbudowali swoją kaleką utopię, stała się wkrótce wielkim biznesem. Gildia miała twarde zasady, którym nie każdy mógł podołać. Zaczęły powstawać konkurencyjne ugrupowania, mniej sprawne i mniej uczciwe. Zadaniem pozyskiwaczy szkolonych w gildii grabieżców jest wykradanie z enklawy Mistrzów Blasku wynalazków i urządzeń, zyskujących w zrujnowanym świecie rangę artefaktów. Najcenniejszymi pryzami, jakie można wynieść z abordażu, są schematy budowy ,wprowadzenie urządzeń, pozwalające odtworzyć daną rzecz, tak aby znów mogła ona służyć ludziom. Szersze ,informacje na temat omawianego świata można znaleźć w książce Mai Lidii Kossakowskiej pt. Zakon Krańca Świata, na podstawie której powstała gra.

Podczas rozgrywki, która trwa maksymalnie 6 tur, gracze będą:

  1. poprawiać kondycję fizyczną i psychiczną swojego pozyskiwacza,
  2. ulepszać wyposażenie maszyny do skoków (sarkofag i sezam),
  3. kupować przedmioty umożliwiające ominięcie pułapek,
  4. kupować niezbędne medykamenty, aby odzyskać zdrowie psychiczne i fizyczne,
  5. wykonywać abordaże do Enklawy Mistrzów Blasku dla zdobycia cennego pryzu oraz wiedzy,
  6. wykonywać zlecenia dla Pasterza bez ponoszenia ryzyka, lecz z mniejszymi korzyściami,
  7. udawać się do Wyroczni celem podejrzenia swojej przyszłości oraz przejęcia inicjatywy w kolejnej turze,
  8. korzystać z kart na ścieżce Ku Drzewu, będących główną osią prowadzącą do zwycięstwa.

Celem gry jest zostanie wybrańcem mistycznego Drzewa. Wygrywa osoba, która zgromadzi największą liczbę punktów zwycięstwa lub cztery żetony Drzewa.

W Zakon Krańca Świata może grać od dwóch do czterech osób. Czas rozgrywki uzależniony jest od liczby graczy. Jedna partia trwa mniej więcej dwie godziny.

Zawartość produktu:

  1. plansza do gry
  2. instrukcja
  3. 4 karty poszukiwaczy
  4. 18 kart pułapek
  5. 18 kart pryzmatów
  6. 12 kart kantorka u Gilzdy
  7. 18 kart misji w Enclawie
  8. 34 kart Placu Noży
  9. 15 kart Drzewa
  10. 24 kart akcji (po 6 dla gracza)
  11. 30 żetonów wiedzy
  12. 4 żetony Synchronu
  13. 10 żetonów Drzewa
  14. 5 żetonów fazy inicjatywy
  15. 4 żetony przygotowania skoku
  16. 4 żetony likwidacji poziomów krytycznych
  17. 60 żetonów pieniędzy
  18. znacznik tury
  19. 5 drewnianych znaczników Drzewa
  20. 1 drewniany znacznik tury
  21. 4 komplety 13 drewnianych znaczników gracza w różnych kolorach



Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
 
Informacje z BGG
Autor: Krzysztof Wolicki
Miejsce w rankingu: 4293
Ocena użytkowników: 6.84431 /10.0
Gra wykorzystuje mechaniki: Card Drafting, Variable Phase Order, Worker Placement
Link do strony gry w portalu boardgamegeek
 
Opinie

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Takenoko (edycja polska)

111,99 zł
Wysyłka w 24 godziny

Innowacje

91,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

List Miłosny

13,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Ora et Labora

121,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Takenoko: Chibis

74,90 zł
Na zamówienie - wysyłka do 5 dni

7 dni Westerplatte

118,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie (Edycja Gra Roku)

165,90 zł
Przedsprzedaż - wysyłka ok. II połowa grudnia 2016

Czas Honoru: Operacja Most III

39,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Ogonek - dodatek do kolejki

16,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Carcassonne - Owce i Wzgórza

44,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Wilki i owce (nowa edycja)

39,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Kod QR

Menu