-8%

Neuroshima HEX 3.0

5
- 5 opinii

New product

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszy

More details

Limited special offer

109,99 zł

119,99 zł

Dostępność: produkt niedostępny
czas gry ok. 30-60 minut
wiek graczyod 10 lat
liczba graczydla 2-4 graczy
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
Wydawca: Portal
 
Opis

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. 

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

  1. Ilustracje:wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz.
  2. Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.
  3. Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!
  4. Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).
  5. Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie – mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.
  6. Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.
  7. Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.
  8. Karty pomocy: do pudełka dodano cztery karty pomocy – dla każdej z podstawowych armii w grze.

Zawartość produktu:

  1. plansza
  2. 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
  3. 4 liczniki obrażeń
  4. 24 znaczniki ran
  5. 8 znaczników Sztabów
  6. 8 znaczników Sieci
  7. 4 karty pomocy
  8. 55 hexogłówek
  9. instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
 
Informacje z BGG
Autor: Michał Oracz
Miejsce w rankingu: 172
Ocena użytkowników: 7.4391 /10.0
Gra wykorzystuje mechaniki: Hand Management, Hex-and-Counter, Player Elimination, Tile Placement, Variable Player Powers
Link do strony gry w portalu boardgamegeek
 
Opinie
Zakupione w naszym sklepie
Napisany przez dnia 2015-06-07 Zakupiono w naszym sklepie
5
Bardzo dobra gra taktyczna z zasługującą na uznanie oprawą graficzną. Dużo frajdy i satysfakcji z wygranej (sporo negatywnej interakcji). Doskonały polski tytuł, każdy miłośnik gier taktyczno strategicznych powinien ją mieć. POLECAM
Zakupione w naszym sklepie
Napisany przez dnia 2014-02-15 Zakupiono w naszym sklepie
5
Bardzo dobra gra, niestety przy normalnych zasadach przeszkadza trochę losowość która w skrajnych przypadkach może zepsuć całą potyczkę.
Zakupione w naszym sklepie
Napisany przez dnia 2014-01-29 Zakupiono w naszym sklepie
5
Jedna z najlepszych gier planszowych. Jeśli szukacie prostej, ale jednocześnie wciągającej gry 1v1 albo 2v2 to polecam. Proste zasady, ale dające mnóstwo możliwości kombinowania. Zróżnicowane i zbalansowane frakcje. Nie nudzi się po kilku partiach, gra na lata. Niektóre żetony nadal niedokładnie wyśrodkowane, eh... Posiadacze 2. edycji mogą sobie darować.
Zakupione w naszym sklepie
Napisany przez dnia 2013-12-30 Zakupiono w naszym sklepie
5
Podchodziłem do gry z dystansem, poczytałem opinie niby fajna gra ale trzeba pograć samemu aby się przekonać i powiem, że gra jest Świetna Jestem pod wrażeniem tym bardziej, że gra ta jest naszej rodzimej produkcji szacunek dla M. Oracz. Firma Trzy Trolle jak zawsze niezawodna.
Zakupione w naszym sklepie
Napisany przez dnia 2013-12-12 Zakupiono w naszym sklepie
5
Świetna edycja doskonalej gry taktycznej:) narazie 4 armie ale chwila moment będą wychodzić kolejne. Polecam, za tą cene naprawde duża regrywalaność :)
Strona: 1

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Dixit 3: Podróże

65,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Prawo dżungli

31,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Memoir '44

179,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Superbohaterowie

43,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Descent: Wędrówki w Mroku

290,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Rekiny Biznesu

35,99 zł
Wysyłka w 24 godziny

Koszulki FFG Standard American 50 szt.

12,95 zł
Wysyłka w 24 godziny

7 Cudów Świata

125,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Szczęść Boże!

109,90 zł
Na zamówienie - wysyłka do 5 dni

Książęta Florencji

81,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Tezeusz: Mroczna Orbita - Boty

42,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Catan: Gra planszowa - Ropa z Catanu

13,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Agricola - chłopi i ich zwierzyniec

79,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Santiago de Cuba (edycja polska)

95,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie (Edycja Gra Roku)

165,90 zł
Przedsprzedaż wysyłka ok. czerwiec 2017

Sakiewka Zew Cthulhu- Czarna

15,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Maskarada

64,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Horror w Arkham Koszmar z Dunwich

179,90 zł
Na zamówienie - wysyłka do 5 dni

Zaginione Dziedzictwo 1: Kronika I - Przybysz

13,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Warhammer: Diskwars

129,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Ewolucja

34,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Znak Starszych Bogów

136,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Rój - dodatek Biedronka (The Ladybug)

13,70 zł
Wysyłka w 24 godziny

Blood Bowl: Menedżer Drużyny

109,00 zł
Na zamówienie - wysyłka do 5 dni

Small World (edycja polska)

139,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Dixit Odyseja

99,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Chaos w Starym Świecie: Rogaty Szczur

99,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Eldritch Horror: Przedwieczna Groza

199,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Kod QR

Ostatnio przeglądane

Menu