Konwój

3
- 2 opinii

PGP015

New product

Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrówna

More details

47,50 zł

- +

Dostępność: wysyłka 24 godziny
czas gry ok. 30-60 minut
wiek graczyod 10 lat
liczba graczydla 2 graczy
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
Wydawca: Portal
 
Opis

Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…

Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…

Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.

Konwój to asymetryczna gra karciana – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do miasta i obrócić je w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…

Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku.

Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

{youtube}5MMTX6XDu80{/youtube}

Zawartość produktu:

  1. Instrukcja
  2. Talia 35 kart Posterunku
  3. Talia 35 kart Molocha
  4. 5 kart miast
  5. 21 dwustronnych żetonów siły
  6. 6 dwustronnych zdolności specjalnych
  7. 1 żeton wykorzystanej cechy miasta
  8. 4 żetony zniszczonych dzielnic
  9. 1 żeton dodatkowej dzielnicy
  10. 1 znacznik walki o dzielnicę 
Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
 
Informacje z BGG
Autor: Ignacy Trzewiczek
Miejsce w rankingu: 1730
Ocena użytkowników: 6.93214 /10.0
Gra wykorzystuje mechaniki: Area Movement, Hand Management, Take That
Link do strony gry w portalu boardgamegeek
 
Opinie
Zakupione w naszym sklepie
Napisany przez dnia 2013-11-15 Zakupiono w naszym sklepie
4
dla dwóch graczy na niezobowiązującą rozgrywkę w sam raz
Napisany przez dnia 2013-02-13
3
Niezła gra, do wsadzenia między drugie, a trzecie piwo. Bardzo dobrze zilustrowana (również, jeśli chodzi o zasady), ale po dwóch partiach ma człowiek dość na jakiś czas. Niewykorzystany potencjał.
Strona: 1

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Kolejka

85,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Takenoko (edycja polska)

111,99 zł
Wysyłka w 24 godziny

Army Painter - Jungle Green

8,50 zł
Na zamówienie - dostawa do 14 dni

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich

109,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Summoner Wars - Plugastwo

29,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Poprzez Wieki

37,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Army Painter - Hemp Rope

8,50 zł
Na zamówienie - dostawa do 14 dni

Army Painter - Moon Dust

8,50 zł
Na zamówienie - dostawa do 14 dni

Kość matowa 20 ścian

1,30 zł
Wysyłka w 24 godziny

Protektor matowy Gold New Size

13,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Talisman Magia i Miecz: Żniwiarz

81,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Alchemicy (Alchemists)

124,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Zapraszamy do podziemi

39,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Warhammer: Inwazja LCG: Wiara i Stal

42,50 zł
Na zamówienie - wysyłka do 5 dni

Koszulki FFG Standard 50 szt.

12,95 zł
Wysyłka w 24 godziny

Kość matowa 4 ściany

1,30 zł
Wysyłka w 24 godziny

Robinson Crusoe: Wyprawa H.M.S. Beagle

89,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Dominion (edycja polska)

135,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Puzzle 1000 el. Przestrzeń kosmiczna

35,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Fasolki

32,70 zł
Wysyłka w 24 godziny

Waleczne Piksele: Kucharka

5,00 zł
Wysyłka w 24 godziny

Army Painter - Anti-Shine Matt Varnish

8,50 zł
Na zamówienie - wysyłka do 30 dni

Piraci Karaibska flota

58,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Dungeons and Dragons: Lords of Waterdeep

155,00 zł
Na zamówienie - wysyłka do 14 dni

Neuroshima Hex: Stalowa Policja

24,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Colt Express: Szeryf i więźniowie

63,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Home Sweet Home

30,60 zł
Wysyłka w 24 godziny

Horror w Arkham LCG: Muzeum Miskatonic

54,50 zł
Wysyłka w 24 godziny

Przebiegłe wielbłądy

89,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Waleczne Piksele

44,90 zł
Wysyłka w 24 godziny

Kod QR

Ostatnio przeglądane

Menu