Neuroshima HEX 3.0: Sand Runners Pozostałe gry Portal

Neuroshima HEX 3.0: Sand Runners

liczba graczy 2-4 graczy
wiek graczy od 10 lat
czas gry ok. 30-60 minut
czas gry wydanie polskie

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem

29,08 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (3)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas