Horror w Arkham LCG: Nie ma odwrotu
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii „Sieć snów”.
Dostawa (Pocztex Punkt D+1)
już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii „Sieć snów”, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
Po wydarzeniach z Koszmaru tysiąca wcieleń w końcu udało wam się dotrzeć do Krain Snów, jednak nie są one tym czego się spodziewaliście. Nie witają was cudowne krajobrazy ani wspaniałe miasta, a tylko jałowa ciemność Podziemi. Być może Ci, którzy opowiadali w Arkham o Krainach Snów nigdy nie zapuścili się tak głęboko pod ziemię, a być może trafić do tego miejsca da się tylko przebijając zasłonę siłą. Tak czy siak, stoicie teraz w beznadziejnej samotności przed obliczem zupełnie nieznanego świata, a jedyna droga wyjścia wiedzie przezeń.
Mrożące krew w żyłach Podziemia to niemal osobny świat, złożony z plątaniny sieci przepastnych jaskiń. Ich sklepienia nikną w oddali tak bardzo, że równie dobrze mogłyby być zasnutym ciemnością nieboskłonem. Ściany rozświetla nikłe, szare, pozbawione źródła światło, a wędrując w poszukiwaniu wyjścia z tych wijących się katakumb, nie możecie oprzeć się wrażeniu, że ktoś was ciągle śledzi. Musicie szybko odnaleźć właściwą drogę, nim coś innego odnajdzie was…
W Nie ma odwrotu lokalizacje Podziemi nie posiadają nieodkrytej strony, dlatego każda z nich wchodzi do gry stroną odkrytą do góry. Co więcej, lokalizacje te posiadają na odwrocie karty fabuły. W tym scenariuszu za każdym razem, kiedy lokalizacja wchodzi do gry, należy w normalny sposób umieścić na niej żetony wskazówek w liczbie równej jej wartości wskazówek.