Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta
Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta
Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta
Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta
Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta
Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta
Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta
Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth Zmowa nad Innsmouth Galakta

Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth

liczba graczy 1-2 gracza
wiek graczy od 14 lat
czas gry ok. 90-120 minut
czas gry wydanie polskie

„Mieszkańcy Innsmouth nie lubią, aby obcy wścibiali nos w ich życie.”

—H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth

129,95 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 3-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (7)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

„Mieszkańcy Innsmouth nie lubią, aby obcy wścibiali nos w ich życie.”

—H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth

Niedaleko Arkham, na wybrzeżu Atlantyku, leży zapuszczone miasteczko Innsmouth. Aura zaniedbania i rozkładu spowija miasto niczym oceaniczna mgła – od dziwnie świecących okien hotelu Gilman House po opuszczony i walący się most przy Fish Street. Tuż za granicami miasteczka, wybrzeże Innsmouth jest usiane podmokłymi tunelami pływowymi i nienaturalnymi zatoczkami. Któż wie, jakie dziwne głębinowe skarby można znaleźć wśród rubich ości i gnijących wodorostów?

Zmowa nad Innsmouth otwiera szósty cykl do Horroru w Arkham: Gry karcianej, w ramach którego weźmiecie udział w pokrętnej, achronologicznej przygodzie, poczynając już od pierwszych dwóch scenariuszy kampanii zawartych w tym rozszerzeniu. Od samego centrum Innsmouth po zdradliwe wybrzeże, a nawet dalej, scenariusze te stanowią początek historii, która będzie kontynuowana na łamach kolejnych sześciu Zestawów Mitów.

Dwa nowe scenariusze to oczywiście nie wszystko – Zmowa nad Innsmouth wprowadza również pięciu nowych badaczy, wraz z istnymi zatopionymi skarbami w postaci nowych kart graczy, zaprojektowanych z myślą o nowym stylu gry i strategiach tworzenia talii. Zapewne będą to przydatne narzędzia, by poradzić sobie z wyzwaniami, jakie stanowić będą nowe elementy mechaniki związane z żetonami kluczy, zalania, błogosławieństwa czy klątwy!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas