Horror w Arkham: W głąb wiru
![liczba graczy](/img/info_1.png)
![wiek graczy](/img/info_2.png)
![czas gry](/img/info_3.png)
![czas gry](/img/polskie.png)
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku – i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
W głąb wiru ze swoimi nowymi kartami, którymi gracze mogą ulepszyć swoje talie, stanowi idealne zakończenie tego cyklu pełnego tajemnic i niebezpieczeństw.
Dostawa (Pocztex Punkt D+1)
już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy
W toku śledztwa w Innsmouth przemierzyliście nawiedzane przez fale i ociekające wilgocią jaskinie, lecz był to jedynie przedsionek królestwa Istot z Głębin. Głęboko pod burzliwymi falami północnego Atlantyku, spoczywa ukryte miasto. Jeśli zamierzasz oszczędzić ludzkości losu, jaki spotkał Innsmouth, musisz udać się wprost do serca burzy.
W tym dodatku znajdziecie finałowy scenariusz cyklu Zmowa nad Innsmouth, który zabierze Was i waszych badaczy w mroczne fale, by zmierzyć się z Istotami z Głębin w ich własnym siedlisku – i by raz na zawsze położyć kres tej grozie.
W głąb wiru ze swoimi nowymi kartami, którymi gracze mogą ulepszyć swoje talie, stanowi idealne zakończenie tego cyklu pełnego tajemnic i niebezpieczeństw.