Jedyny Pierścień
Druga edycja Jedynego Pierścienia zawiera przejrzane i zaktualizowane zasady oraz nowy styl ilustracji. Koncentruje się na Eriadorze – Samotnych Krainach położonych na zachód od Gór Mglistych.
Dostawa (Pocztex Punkt D+1)
już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Trzy Pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem,
Siedem dla władców krasnali w ich kamiennych pałacach,
Dziewięć dla śmiertelników, ludzi śmierci podległych,
Jeden dla Władcy Ciemności na czarnym tronie
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie,
Jeden, by wszystkimi rządzić, Jeden, by wszystkie odnaleźć,
Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać
W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie.
Jedyny Pierścień, oficjalna gra fabularna oparta o powieści J.R.R. Tolkiena, pozwala grającym samemu wkroczyć do Śródziemia. Opracowana tak, by jak najlepiej oddać atmosferę Hobbita i Władcy Pierścieni, zawiera zasady pozwalające stworzyć drużynę bohaterów i posłać ją na szlak przygody w krainie, nad którą gęstnieje Cień.
Ten pięknie ilustrowany wolumin w twardej oprawie przedstawia Śródziemie w dwadzieścia lat po tym, jak pan Bilbo Baggins tajemniczo znikł i niespodziewanie się pojawił. Wielkie zdarzenia, stanowiące treść Władcy Pierścieni, są wciąż odległe o pięćdziesiąt lat: to czas, który wypełnić mogą wasze godne pieśni przygody.
Druga edycja Jedynego Pierścienia zawiera przejrzane i zaktualizowane zasady oraz nowy styl ilustracji. Koncentruje się na Eriadorze – Samotnych Krainach położonych na zachód od Gór Mglistych.
W tej książce znajdziecie:
- Zasady wędrowania przez świat (Podróże), walki z przerażającym wrogiem (Potyczki) oraz oficjalne spotkania z wielkimi osobistościami Śródziemia (Posłuchania).
- Wyczerpujące rady dla Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy, których zadaniem jest ożywić Śródziemie w wyobraźni graczy, a także zasady magicznych skarbów, Cienia i Oka Mordoru.
- Obszerny opis sześciorga Patronów, ważnych postaci, które czuwają nad Drużyną Bohaterów – w tym Bilba Bagginsa oraz Gandalfa Szarego.
- Bestiariusz zawierający opisy licznych przeciwników, od pospolitych orkowych siepaczy i ludzkich rozbójników po potworne trolle jaskiniowe i upiory Kurhanów.
- Zasady tworzenia Bezimiennych Bestii – tajemniczych istot z najmroczniejszych zakamarków świata.
- Gotową do rozegrania przygodę osadzoną w Tajemniczym Miejscu o nazwie Gwiazda We Mgle – oraz dodatkowe wskazówki i porady dla prowadzących ją Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy.