Nemesis: Lockdown (edycja polska) Przedsprzedaż Rebel
Nemesis: Lockdown (edycja polska) Przedsprzedaż Rebel
Nemesis: Lockdown (edycja polska) Przedsprzedaż Rebel
Nemesis: Lockdown (edycja polska) Przedsprzedaż Rebel

Nemesis: Lockdown (edycja polska)

liczba graczy 1-5 gracza
wiek graczy od 12 lat
czas gry ok. 120-180 minut
czas gry wydanie polskie

Czy w obliczu nadciągającego horroru zaufasz swoim towarzyszom?

619,95 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (6)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Za każdym razem, gdy przykładam ucho do grudki czerwonej skały, słyszę jakieś odgłosy. Jądro Marsa rozbrzmiewa dźwiękami przepełnionymi głodem i wściekłością. Wkrótce przebudzimy mściwe duchy, które niegdyś zamieszkiwały tę planetę... Muszę stąd uciec, zanim będzie za późno!

Nemesis: Lockdown to kolejna odsłona klimatycznej gry z gatunku survival horror, której głównymi motywami są blef, zdrada i walka z nieuchwytnym zagrożeniem. Tym razem wcielasz się w rolę pracownika bazy na Marsie opanowanej przez wrogie organizmy z kosmosu. Aby wygrać, musisz zrealizować jeden z dwóch celów, a po drodze czeka na Ciebie wiele przeszkód, takich jak spotkanie z nową rasą intruzów nazywanych nocnymi łowcami.

Na czym to polega?

Nemesis: Lockdown to gra semikooperacyjna, co oznacza, że do gracze do pewnego momentu współpracują, jednak każdy z nich ma odmienne, tajne cele do samodzielnej realizacji. Niektóre są związane z eksploracją, inne z walką, jeszcze inne będą wymagały od gracza zwiększania poziomu wiedzy. 

Podczas rozgrywki będziemy przemieszczali się po bazie na Marsie odkrywając kolejne pomieszczenia i próbując przywrócić zasilanie. Ciemność może okazać się szczególnie niebezpieczna, bo naszym tropem nieustannie podążają intruzi z nieznanej do tej pory rasy nocnych łowców. Aby wygrać, musimy nie tylko zrealizować cel, ale też przeżyć odpowiednio długo – do momentu przybycia oddziału ratunkowego.

Zawartość:

  • 1 dwustronna plansza
  • 6 plansz postaci
  • 1 dwustronna plansza laboratorium
  • 2 karty z opisem pomieszczeń
  • 6 kolorowych nakładek na podstawki figurek
  • 1 woreczek
  • 5 plastikowych podstawek na karty
  • 1 skaner
  • 2 kości walki
  • 2 kości przewagi
  • 2 kości szmerów
  • 22 kafelki pomieszczeń
  • 1 żeton pierwszego gracza
  • 1 żeton łazika
  • 11 żetonów drzwi
  • 1 żeton bramy głównej
  • 20 żetonów eksploracji podziemnej
  • 4 żetony zasilania
  • 7 żetonów SWC
  • 6 żetonów wiedzy
  • 8 żetonów trucheł
  • 8 żetonów jaj
  • 7 żetonów planów awaryjnych
  • 5 żetonów zwłok postaci
  • 27 żetonów nocnych łowców:
  • 1 żeton czasu
  • 1 żeton procedury alarmowej
  • 1 żeton wentylacji
  • 1 żeton autodestrukcji
  • 1 żeton windy
  • 10 znaczników awarii
  • 18 znaczników statusów
  • 30 znaczników amunicji/obrażeń/użycia
  • 30 znaczników szmerów
  • 12 znaczników pożarów
  • 10 liczników lekkich obrażeń nocnych łowców
  • 3 liczniki dużych obrażeń nocnych łowców
  • 6 figurek postaci:
  • 20 figurek nocnych łowców:
  • 60 kart akcji
  • 18 kart celów:
  • 27 kart skażenia
  • 25 kart głębokich ran
  • 20 kart ataku nocnych łowców
  • 22 karty wydarzeń
  • 6 kart słabości nocnych łowców
  • 6 kart przedmiotów osobistych postaci
  • 4 karty przedmiotów startowych postaci
  • 6 kart wyboru postaci
  • 6 kart akcji komputera
  • 5 kart pomocy
  • 5 kart opisu planów awaryjnych
  • 5 kart zasad nocnych łowców
  • 30 kart czerwonych przedmiotów
  • 30 kart żółtych przedmiotów
  • 30 kart zielonych przedmiotów
  • 15 kart niebieskich przedmiotów
  • 10 kart celów „Solo/Koop”
  • 8 kart powierzchni Marsa
  • 1 kość powierzchni marsa
  • 10 żetonów eksploracji powierzchniowej
  • 10 wymiennych kart akcji Pilota z gry Nemesis
  • 6 wymiennych kart przedmiotów osobistych z gry Nemesis
  • 20 wymiennych kart wydarzeń z gry Nemesis

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas