Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
  • Nowy
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games
Pętla Kooperacyjne Lucrum Games

Pętla

liczba graczy 1-4 gracza
wiek graczy od 12 lat
czas gry 60 minut
czas gry wydanie polskie

PĘTLA to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem.

149,99 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (9)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

PĘTLA to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i mistrzowsko opanujcie zasady PĘTLI, poprzez łączenie ich efektów w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.

Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo wyrw, pojawia się tam wir… A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza czasoprzestrzeni
  • 1 plansza kwatery głównej
  • 1 model machiny dra Fuksa
  • 5 drewnianych pionków agentów
  • 100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
  • 65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
  • 10 kafli sabotażu
  • 3 kafle wiru
  • 8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
  • 38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
  • 1 woreczek
  • 1 broszura operacyjna
  • 1 karta z zasadami gry solo
  • instrukcja