Zatoka Kupców
Zatoka Kupców
Zatoka Kupców
Zatoka Kupców
Zatoka Kupców
Zatoka Kupców

Zatoka Kupców

liczba graczy 1-4 gracza
wiek graczy od 14 lat
czas gry ok. 90-120 minut
czas gry wydanie polskie

Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego kupca ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik.

345,99 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (7)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego kupca ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik. Kupcy starają się sprzedać swoje towary podróżnikom przybyłym na trzy pomosty Zatoki, pełniące rolę najznakomitszych placów handlowych w całych Pięciu Królestwach. Każdy gracz używa do gry własnego zestawu unikalnych elementów i mechanik przypisanych jego postaci, aby produkować towary, zwiększyć wydajność swojego sklepu i – przede wszystkim – wzbogacić się! Chociaż kupcy pracują niezależnie od siebie w swoich sklepach, nieustannie rywalizują, aby przyciągnąć jak największą liczbę klientów, wpłynąć na zapotrzebowanie na konkretne towary oraz otrzymać wsparcie jednej z czterech gildii. Aby poszerzyć swoje możliwości, kupcy mogą zatrudniać lokalnych mieszkańców do pracy jako personel w swoich lokalach. A jeśli odważą się pójść na skróty, mogą zyskać przewagę w skorumpowanej kryjówce łotrów — ale jakim kosztem? Zwycięzcą zostanie gracz, który po trzech dniach handlowania na targowiskach okaże się najbogatszym z kupców!

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:

  • 1 instrukcja
  • 1 plansza główna
  • 1 worek przybyszów
  • 52 pionki przybyszów
  • 13 czerwonych wojowników
  • 13 zielonych bardów
  • 9 niebieskich czarowników
  • 9 żółtych arystokratów
  • 8 szarych łotrów
  • 12 różowych klejnotów „+100 złota”
  • 5 sztandarów kupieckich i plastikowych podstawek
  • 36 kart mieszkańców: -12 Miejscowych -12 Najemników -12 Żeglarzy
  • 3 karty łotrów (Przestępcy, Kultyści, Rabusie) ● 4 karty kupców (po 1 dla każdego kupca)
  • 60 kart zepsucia
  • 6 trójwymiarowych łodzi
  • 2 drewniane znaczniki myszy
  • 1 drewniany znacznik fazy handlu
  • 5 znaczników złota (po 1 w każdym kolorze gracza)
  • 5 znaczników czasu (po 1 w każdym kolorze gracza)
  • 2 dwustronne żetony przybyszów

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas