Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści

Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści

liczba graczy 1-4 gracza
wiek graczy od 8 lat
czas gry ok. 60-90 minut
czas gry wydanie polskie

Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!

132,99 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 3-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (3)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła! 

Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.

Co wprowadza dodatek?

  • Kampanię fabularną „Okruchy zła” doskonałą dla małych i dużych fanów fantastycznych światów oraz gier przygodowych. W jej skład wchodzą 3 scenariusze, zmieniające nieco przebieg rozgrywki, poprzez dodanie specjalnych celów, które należy zrealizować, aby wygrać. Rozgrywane po kolei układają się w spójną historię, ale każdy z nich możecie też wykorzystać samodzielnie.
  • 4 uniwersalne moduły, które dodatkowo urozmaicą rozgrywki, stawiając ciekawe wyzwania nawet przed doświadczonymi bohaterami Avelu. Wśród nich znajdziemy Księżycową Bestię (alternatywną wersję Monstrum z gry podstawowej), Okrutnych łowców (nowy rodzaj potworów polujących na magiczne duszki) oraz elfią parę królewską, Tytanię i Oberona (możemy wprowadzić ich do gry razem lub osobno, a każde z nich oferuje graczom potężne magiczne wsparcie). 
  • Specjalny almanach stworzony przez Janka Sielickiego, zawierający klimatyczne wprowadzenie zarówno do poszczególnych scenariuszy kampanii, jak i wszystkich modułów gry. 
Oprócz wymienionych modułów w pudełku znajdziesz też wyjątkowy minidodatek: 24 żetony do samodzielnego pomalowania! To świetna, kreatywna zabawa, dzięki której możesz powołać do życia własne marzenia o świecie Avelu. Rozszerzenie pozwala na stworzenie własnego ekwipunku i potworów. Dodatkowe żetony będą dołączane tylko do pierwszego nakładu gry.

Czym są Kroniki zamku Avel?

To oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas