Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
  • -72,00 zł
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć
Księga zaklęć

Księga zaklęć

liczba graczy 1-4 gracza
wiek graczy od 12 lat
czas gry ok. 30-60 minut
czas gry wydanie polskie

Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!

61,49 zł 133,49 zł -72,00 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (4)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę!

Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.

Na czym to polega?

    Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu.
    Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty.
    Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele.
    Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!

Dlaczego pokochasz tę grę?

    Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.
    Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami.
    Dzięki ogromnej liczbie możliwych

Zawartość:

  • 84 karty zaklęć
  • 105 żetonów materii
  • kafelek ołtarza
  • 4 planszetki chowańców
  • 4 karty pomocy gracza
  • sakiewka wiru
  • znacznik pierwszego gracza
  • tacka na odrzucone żetony
  • instrukcja

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas