Circadians: Nowy Swit: Specjalisci
Dodatek do gry Circadians: Nowy Świt wprowadzający cennych Specjalistów, asymetryczne Posterunki, dodatkowe klany mieszkańców Ryh oraz jeszcze więcej Liderów, Kontraktów, Statków i Farm.
Postępy na planecie
Dni na Ryh są dłuższe niż na Ziemi, jednak w jakiś sposób minęły 33 rotacje, zanim spotkaliśmy 2 kolejne klany zamieszkujące planetę: Oxatayę - klan zamieszkujący wodę - i Ahzuri - plemię górskie. Jak dotąd nasze negocjacje przebiegają pomyślnie. Wiele nauczyliśmy się od Oxataya i ich świątyń, ale wciąż jest wiele do odkrycia. Nasze nowe placówki badawcze i specjaliści okazali się jak dotąd bardzo obiecujący. Jednak czas pokaże.
Co nowego?
Dodatek Specjaliści dodaje dwie nowe lokalne frakcje, z którymi gracze mogą negocjować, planszę Świątyni oraz plansze Posterunku umożliwiające rozbudowę Baz Badawczych. Dodaje również wielu nowych Liderów (asymetryczne moce graczy) i kart Kontraktów, a także nowe, potężne kości - Specjalistów!
Specjaliści
To nowe kości bez oczek - gracze mogą dowolnie wybierać ich wartość. Oprócz zwykłych pól akcji Specjalistów można wysłać do Posterunków - za opłatą również do Posterunków przeciwników.
Posterunki
Poszerzają Bazy Badawcze graczy dodając nowe pola akcji uruchamiane przez kości Specjalistów. Każdy Posterunek oferuje inną cenną akcję, wzmacniając asymetrię między graczami.
Nowe klany
Dodaj do rozgrywki 2 nowe klany tubylców. W czasie negocjacji Oxataya jest zainteresowana wodą, natomiast Ahzuri wynagradza punktami za przeróżne osiągnięcia.
Nowi Liderzy
Aż 12 nowych kart Liderów - każdy oferuje zupełnie inną przewagę, na której możesz oprzeć strategię.
Więcej wszystkiego
W pudełku znajdziesz też 26 kart Kontraktów, 6 kart Wydarzeń, 3 nowe Statki oraz 3 Farmy. Wmieszaj je do gry podstawowej, aby jeszcze bardziej urozmaicić rozgrywkę.
Sztuczna Inteligencja
Przeciwnik SI zyskuje nowe karty Schematów, dzięki którym również używa kości Specjalistów. Możesz użyć go do rozgrywki solo lub do gry wieloosobowej.
Zawartość:
8 dwustronnych i wielowarstwowych plansz Gracza (4 z gry podstawowej i 4 nowe)
1 dwustronna plansza Muzeum
8 kart Osobistych Asystentów (56x87mm)
6 kafli Początkowych Zasobów
Talia I Ery:18 kart (56x87mm)
Talia II Ery:15 kart (56x87mm)
Talia III Ery:11 kart (56x87mm)
5 kart Specjalnych o koszcie 3 Kredytów (56x87mm)
3 karty Specjalne o koszcie 1 Kredytu (56x87mm)
10 żetonów zielonych Metropolii
10 znaczników Farm
10 znaczników Odsalarni
10 znaczników Laboratoriów
20 żetonów Odkryć (po 5 w każdym kolorze)
Instrukcja