• -30%
Uszkodzony X - PROJEKT MANHATTAN

Uszkodzony X - PROJEKT MANHATTAN

liczba graczy 2-5 graczy
wiek graczy od 13 lat
czas gry ok. 90-120 minut
czas gry wydanie polskie

GRA USZKODZONA : lekko wgniecione pudełko, komponenty gry są nie uszkodzone.

101,86 zł 145,51 zł -30%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 109,13 zł -7%

Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (1)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

GRA USZKODZONA : lekko wgniecione pudełko, komponenty gry są nie uszkodzone.

Projekcie Manhattan każdy gracz wciela się w rolę przywódcy jednego z supermocarstw posiadających potencjał atomowy, w śmiertelnym wyścigu budowania coraz większych i skuteczniejszych bomb. Gracz musi odpowiednio rozdzielać pracę swoim robotnikom: budowanie bomb, tworzenie infrastruktury, poszerzanie siły militarnej czy wysyłanie szpiegów, aby kradli informacje przeciwnikom. 

Projekt Manhattan to gra, która nie opiera się na szczęściu. Gracze nie zrzucają na siebie atomówek, jednak mogą bombardować infrastrukturę przeciwników, co w delikatny sposób dodaje negatywnej interakcji. Gra oferuje pewien wariant mechaniki worker-placement. Nie ma tu rund, a robotnicy są zdejmowani, gdy gracz sobie tego zażyczy, bądź jest do tego zmuszony. Szpiegowanie pozwala na blokowanie działań przeciwnika, wykradanie technologii i sabotaż.

Projekt Manhattan to gra przeznaczona dla 2-5 graczy, a jej rozgrywka zajmuje około 30 minut na każdego gracza (średnio około 100 minut). W grze gracze zdobywają punkty za budowanie, testowanie i ładowanie bomb atomowych na samoloty. Pierwszy naród, któremu uda się uzyskać wymaganą ilość punktów zwycięstwa staje się dominującym mocarstwem i wygrywa grę. Liczba punktów, do których toczy się rozgrywka zależna jest od ilości graczy. Im więcej graczy tym mniej punktów potrzeba do zwycięstwa.

Rozgrywka w Projekt Manhattan toczy się w turach, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, począwszy od pierwszego gracza. Gra trwa do momentu, aż któryś z graczy osiągnie ilość punktów, aby osiągnąć cel zwycięstwa. W trakcie własnej tury musisz wybrać jedną z następujących opcji: Użyć pracowników lub Zebrać pracowników. W grze występują trzy rodzaje pracowników: Robotnicy, Naukowcy oraz Inżynierowie. Każdy z graczy na starcie posiada taką samą ilość wszystkich pracowników. Dodatkowo w grze można wybrać podwykonawców (szare żetony pracowników), jednak są oni wynajmowani czasowo i po wykonaniu swojej roboty wracają do zasobów ogólnych.

Korzyści z użycia swoich pracowników są zależne od miejsca ich umieszczenia. Można położyć ich na planszy głównej oraz na kartach budowli (ale tylko na takich, które nie są uszkodzone). Należy pamiętać, że każde pole na planszy lub karta posiada swoje wymagania co do ilości i rodzaju pracowników, których można tam użyć. Po dołożeniu odpowiedniej liczby pracowników na danym polu/karcie aktywowana zostaje zdolność takiego pola/karty. Czasem można zdobyć pieniądze, kupić nowy budynek, wyprodukować myśliwiec lub bombowiec, lub zrobić nalot na budynek przeciwnika. Właśnie naloty są elementem negatywnej interakcji, które mogą osłabić Twojego przeciwnika. Ale pamiętaj, przeciwnik też ma swoją flotę i może się bronić lub w odwecie zaatakować Ciebie.

Uszkodzone budynki można oczywiście naprawić, jednak kiedy są uszkodzone nie można z nich korzystać. W grze występują również Szpiedzy, których można używać do pozyskiwania dodatkowych akcji z budynków Twoich przeciwników. Daje to możliwość szybszego rozwoju i użycia akcji z budynków, których sam nie posiadasz.

Najważniejszym elementem w grze jest zdobywanie punktów. Im szybciej zdobędziesz ich wymaganą ilość tym Twoje szanse na wygraną są większe. Punkty zdobywa się przede wszystkim poprzez produkcję bomb. Należy zdobyć plany bomby, a następnie zebrać odpowiednie surowce i pracowników, aby ją wykonać. Bomby można też uzbrajać, przez co zdobywa się dodatkowe punkty.

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas