Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza
Terrorscape: Nieśmiertelna Groza

Terrorscape: Nieśmiertelna Groza

liczba graczy 2-4 graczy
wiek graczy od 14 lat
czas gry ok. 30-60 minut
czas gry wydanie polskie

Dodatek do gry Terrorscape.

109,95 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (2)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który doświadczył długiej i brutalnej wojny. Niewiele wiadomo o tych wydarzeniach, z wyjątkiem jej związku z legendą o ruchomych posągach. Za wielkimi, zniszczonymi murami znajdują się pozostałości wspaniałych wnętrz i tajnych sal tortur. Ogromne żyrandole, korytarze wypełnione średniowiecznymi zbrojami, salony pełne antyków i dzieł sztuki, w których w czasie walk stłoczyli się starzy i słabi, warsztat pełen niedokończonych posągów... A wszystko to strzeżone przez skomplikowane urządzenia, które działają do dziś. Zgodnie z legendą, zamek zamienia się w klaustrofobiczną klatkę, gdy tylko zostanie „obudzony” przez intruzów.

CO NOWEGO? George jest odważnym i troskliwym profesorem, który zaryzykowałby życie, aby uratować każdego, kto znajduje się w niebezpieczeństwie, zwłaszcza swoich ukochanych uczniów. Dzięki inteligencji i wiedzy potrafi znaleźć nowe sposoby na przechytrzenie Zabójcy. Posągi to nadprzyrodzony zbiorowy umysł, który kontroluje 4 marmurowe posągi, strzegące swojego terytorium. Na pierwszy rzut oka wydają się nieszkodliwymi i prostymi dziełami sztuki, jednak wystarczy chwila, aby szybko i bezlitośnie zaatakowały intruzów. Zamek stoi pusty od kilkuset lat, ale skomplikowane mechanizmy zbudowane w celu wzmocnienia obrony wciąż działają. Ocalali mogą je sprytnie wykorzystać, aby przeszkodzić Zabójcy. Jednak główną arterią w zamku jest przerażający korytarz posągów. Kto zaryzykuje i jako pierwszy postawi w nim stopę?

ELEMENTY GRY

  • 8 figurek Posągów
  • 1 figurka George’a
  • 2 plansze z mapą
  • 1 arkusz Zabójcy
  • 1 arkusz Ocalałego
  • 1 kafelek stanu zdrowia Ocalałego
  • 1karta informacji Ocalałego
  • 1 żeton pomocniczy dla Zabójcy
  • 2 ruchome bramy
  • 5 znaczników Posągów
  • 13 kart umiejętności
  • 3 karty przedmiotów
  • 1 kolorowa nakładka
  • 1 żeton korytarza posągów
  • 1 karta zasad
  • 1 arkusz zasad
  • 1 tacka
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terrorscape

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas