Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha
Biały Zamek: Matcha

Biały Zamek: Matcha

liczba graczy 1-4 gracza
wiek graczy od 12 lat
czas gry ok. 90-120 minut
czas gry wydanie polskie

Herbaciane rozszerzenie Białego Zamku

84,95 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (9)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Gejsze, herbata i zielone kości

Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!

 

Atuty:

  • Pierwszy dodatek do bestsellerowego Białego Zamku
  • Precyzyjny projekt rozbudowujący zwarty mechanizm gry podstawowej

 

  • Gejsze i herbata

Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze.

 

  • Staw i lilie wodne

Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty.

 

  • Zielone kości i most

Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz.

 

  • Więcej tur

W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom “krótkiej kołderki”!

 

  • Intuicyjne połączenie

Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most… i graj!

 

  • Integralna część rozgrywki

Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.

 

Zawartość

  1. 1 rozszerzenie do planszy Głównej 

  2. 1 zielony Most

  3. 5 zielonych kości 

  4. 4 nowe plansze Posiadłości

  5. 20 Gejsz (po 5 w 4 różnych kolorach) 

  6. 16 kart Matcha (44x68 mm)

  7. 5 kart Początkowych (44x68 mm)

  8. 9 kart Zamku (44x68 mm)

  9. 6 kart Ogrodu (44x68 mm)

  10. 3 karty Trybu Solo (44x68 mm)

  11. 4 znaczniki Miotełki

  12. 16 monet (12x1, 4x5)

  13. 8 żetonów Lilii Wodnych

  14. 10 kafelków Ceremonii

  15. 4 kafelki Placu Treningowego

  16. 4 żetony Punktów Klanu +120/+160

  17. 3 żetony Kości z Miotełką (Promo 4)

  18. Instrukcja

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Biały Zamek

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas