- -5%
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Twórcy serii Zachodniego Królestwa i Wędrowców znad Południowego Tygrysu przedstawiają nową grę euro z innowacyjną mechaniką mieszania kolorów.
Dostawa (Pocztex Punkt D+1)
już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Mieszanie kolorów ku rozwoju wiedzy
Trwa Złoty Wiek mądrości i wiedzy. Kalif wezwał najtęższe umysły, aby zdobyć naukowe manuskrypty z całego znanego świata. Twoim zadaniem jest zatrudnić wykwalifikowanych tłumaczy do przetłumaczenia zagranicznych zwojów na język arabski oraz poczynić postępy w badaniach w 6 dyscyplinach naukowych.
- Akcje
W swojej turze zagrywasz jedną ze swoich kart (decydującą o przychodzie pasywnym) do wybranego slotu akcji i dodajesz do niej kości oraz ewentualnie robotników modyfikujących kolor i/lub wartości kości.
- Kolory
W grze występują kości w 6 kolorach: 3 podstawowych - żółtym, czerwonym, niebieskim i 3 pochodnych - zielonym, pomarańczowym, fioletowym. Każdy kolor reprezentuje jedną z sześciu dziedzin badań.
- Mieszanie barw
Zagrywając kości i/lub robotników jednocześnie w różnych kolorach otrzymujesz nowe kolory i wartości. Np. czerwona kość i żółty robotnik zagrani razem dają wynik pomarańczowej kości.
- Języki
Twoim celem jest tłumaczenie manuskryptów z języków: chiński, grecki, perski, hebrajski, syryjski i sanskryt na język arabski. Wykorzystasz do tego tłumaczy - własnych lub należących do innych graczy.
- Tłumacze
Każdy tłumacz wyspecjalizowany jest w konkretnych językach. Tłumacząc manuskrypt możesz wykorzystać kilku tłumaczy na raz - stopniowo przechodząc od języka wyjściowego do arabskiego.
- Zwoje
To ty decydujesz, za co chcesz punktować w każdej grze. Manuskrypty, które uda ci się przetłumaczyć w trakcie rozgrywki, dadzą ci indywidualne możliwości punktowania na koniec gry.
- Badania
Dokonaj postępu na torach Badań 6 dyscyplin naukowych: matematyki, fizyki, chemii, astronomii, biologii i filozofii. Każdy tor jest inny - zapewniając inny rodzaj jednorazowych bonusów i pasywnych przychodów.
- 3 Gildie
Zwiększaj wpływy w Gildiach, aby zyskać nagrody Kalifa, które pojawiają się kilkukrotnie podczas rozgrywki jednocześnie odmierzając czas gry oraz aby zapunktować za ich kontrolę po jej zakończeniu.
Zawartość:
-
115 kości do gry
-
56 drewnianych znaczników Robotników
-
80 drewnianych znaczników Wpływów
-
24 drewniane znaczniki Badań
-
35 drewnianych znaczników Złota
-
50 żetonów Srebrników
-
98 kart (43x67mm)
-
87 kart (54x87mm)
-
4 znaczniki Gracza
-
4 plansze Gracza
-
1 plansza Główna
-
1 plansza Solo
-
1 znacznik 1 Gracza
-
4 woreczki
-
Instrukcja gry