Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
  • -5%
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo

Mędrcy znad Południowego Tygrysu + promo

liczba graczy 1-4 gracza
wiek graczy od 13 lat
czas gry ok. 60-90 minut
czas gry wydanie polskie

Twórcy serii Zachodniego Królestwa i Wędrowców znad Południowego Tygrysu przedstawiają nową grę euro z innowacyjną mechaniką mieszania kolorów.

176,69 zł 185,99 zł -5%
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (13)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Mieszanie kolorów ku rozwoju wiedzy

Trwa Złoty Wiek mądrości i wiedzy. Kalif wezwał najtęższe umysły, aby zdobyć naukowe manuskrypty z całego znanego świata. Twoim zadaniem jest zatrudnić wykwalifikowanych tłumaczy do przetłumaczenia zagranicznych zwojów na język arabski oraz poczynić postępy w badaniach w 6 dyscyplinach naukowych.

  • Akcje

W swojej turze zagrywasz jedną ze swoich kart (decydującą o przychodzie pasywnym) do wybranego slotu akcji i dodajesz do niej kości oraz ewentualnie robotników modyfikujących kolor i/lub wartości kości.

  • Kolory

W grze występują kości w 6 kolorach: 3 podstawowych - żółtym, czerwonym, niebieskim i 3 pochodnych - zielonym, pomarańczowym, fioletowym. Każdy kolor reprezentuje jedną z sześciu dziedzin badań.

  • Mieszanie barw

Zagrywając kości i/lub robotników jednocześnie w różnych kolorach otrzymujesz nowe kolory i wartości. Np. czerwona kość i żółty robotnik zagrani razem dają wynik pomarańczowej kości.

  • Języki

Twoim celem jest tłumaczenie manuskryptów z języków: chiński, grecki, perski, hebrajski, syryjski i sanskryt na język arabski. Wykorzystasz do tego tłumaczy - własnych lub należących do innych graczy.

  • Tłumacze

Każdy tłumacz wyspecjalizowany jest w konkretnych językach. Tłumacząc manuskrypt możesz wykorzystać kilku tłumaczy na raz - stopniowo przechodząc od języka wyjściowego do arabskiego.

  • Zwoje

To ty decydujesz, za co chcesz punktować w każdej grze. Manuskrypty, które uda ci się przetłumaczyć w trakcie rozgrywki, dadzą ci indywidualne możliwości punktowania na koniec gry. 

  • Badania

Dokonaj postępu na torach Badań 6 dyscyplin naukowych: matematyki, fizyki, chemii, astronomii, biologii i filozofii. Każdy tor jest inny - zapewniając inny rodzaj jednorazowych bonusów i pasywnych przychodów.

  • 3 Gildie

Zwiększaj wpływy w Gildiach, aby zyskać nagrody Kalifa, które pojawiają się kilkukrotnie podczas rozgrywki jednocześnie odmierzając czas gry oraz aby zapunktować za ich kontrolę po jej zakończeniu.

Zawartość:

  1. 115 kości do gry

  2. 56 drewnianych znaczników Robotników

  3. 80 drewnianych znaczników Wpływów

  4. 24 drewniane znaczniki Badań

  5. 35 drewnianych znaczników Złota

  6. 50 żetonów Srebrników

  7. 98 kart (43x67mm)

  8. 87 kart (54x87mm)

  9. 4 znaczniki Gracza

  10. 4 plansze Gracza

  11. 1 plansza Główna

  12. 1 plansza Solo

  13. 1 znacznik 1 Gracza

  14. 4 woreczki

  15. Instrukcja gry

Uwaga! Zamów grę w naszym sklepie, by otrzymać specjalne mini-rozszerzenie z 8 kartami nowych Tłumaczy.

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas