Arschmallows (edycja polska)
Arschmallows (edycja polska)
Arschmallows (edycja polska)
Arschmallows (edycja polska)
  • -7%
  • Nowy
Arschmallows (edycja polska)
Arschmallows (edycja polska)
Arschmallows (edycja polska)
Arschmallows (edycja polska)

Arschmallows (edycja polska)

liczba graczy 2-6 graczy
wiek graczy od 9 lat
czas gry poniżej 30 minut
czas gry wydanie polskie

Na ciepło smakują najlepiej!

37,19 zł 39,99 zł -7%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 35,33 zł +5%

Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (1)

Dostawa (Odbiór w punkcie DPD Pickup) już od 9,99 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Odkryj, jaką wartość punktową skrywają Twoje karty i użyj sprytu, aby zebrać najsmaczniejsze pupianki i zwyciężyć! Arschmallows to ekscytująca zabawa dla osób w każdym wieku. Toczy się przez 6 rund, podczas których naszym celem jest zebranie jak najmniejszej liczby punktów. Aby tego dokonać, będziemy starali się zapamiętać położenie poszczególnych kart i skutecznie je podmieniać. Zbierzcie się dookoła ogniska i przygotujcie się na świetną zabawę. Tylko niczego nie przypalcie!

Na czym to polega?

Na początku każdej rundy gracze otrzymują po 6 zakrytych kart i układają je przed sobą. Zanim zabawa się rozpocznie, możemy podejrzeć 2 z nich. 

Gracze rozgrywają kolejno swoje tury. Na początku dobieramy wierzchnią kartę z zakrytego stosu dobierania (i spoglądamy na nią) albo dobieramy wierzchnią kartę z odkrytego stosu kart odrzuconych. Następnie wykonujemy 1 z następujących akcji:

  1. Wymieniamy 1 ze swoich zakrytych kart na dobraną kartę (nie ujawniając jej).
  2. Odrzucamy dobraną kartę, a następnie odkrywamy 1 ze swoich kart – w ten sposób zostaje ona zablokowana do końca rozgrywki.
  3. Jeśli karta dobrana z zakrytego stosu dobierania okaże się kartą akcji, możemy wykonać opisaną na niej akcję albo kontynuować rozgrywkę, tak jak w przypadku akcji 1 i 2.

Jeśli gracz na koniec swojej tury uważa, że ma najniższą liczbę punktów spośród wszystkich uczestników, może zakończyć rundę okrzykiem „Pupianki!”. Runda kończy się również wtedy, gdy jeden z graczy ma przed sobą same odkryte karty. W takim przypadku pozostali gracze mogą rozegrać po ostatniej turze. Osoba, która zakończyła rundę, musi mieć najniższą łączną liczbę punktów. Jeśli nie udało jej się tego osiągnąć, jej punkty zostają podwojone w ramach kary. 

Punkty zdobyte w poszczególnych rundach sumują się. Zwycięży osoba, która po skończeniu 6. rundy będzie miała ich najmniej. 

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Proste zasady, mnóstwo interakcji i zabawne rysunki – Arschmallows ma wszystkie cechy idealnej gry towarzyskiej! Świetnie sprawdzi się zarówno do rodzinnych rozgrywek, jak i podczas imprez, a wprowadzenie do zabawy nowych graczy zajmie maksymalnie kilka minut.
  • Aby wygrać, musimy wykazać się nie lada pamięcią i okiełznać zmieniające się cały czas położenie kart. Taki trening umysłowy z pewnością przyda się zarówno dzieciom, jak i dorosłym!
  • Poręczne pudełko sprawia, że gra z powodzeniem zmieści się w torebce czy plecaku, dzięki czemu możemy zabrać ją ze sobą, gdzie tylko zapragniemy. Rozgrywki przy ognisku będą wyjątkowo klimatyczne (oczywiście w bezpiecznej odległości od płomieni).

Zawartość:

  • 62 karty
  • instrukcja

DODATKOWE INFORMACJE

Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada Logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Podmiot gospodarczy:
Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas