Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel
Tajniacy (Codenames) Imprezowe Rebel

Tajniacy (Codenames)

liczba graczy 2-8 graczy
wiek graczy od 14 lat
czas gry poniżej 30 minut
czas gry wydanie polskie

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami.

59,95 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody..

Zawartość produktu:

  1. 16 kafelków agentów w dwóch kolorach
  2. 1 kafelek podwójnego agenta
  3. 7 kafelków niewinnych obserwatorów
  4. 1 kafelek zabójcy
  5. 40 kart kluczy
  6. 1 instrukcja
  7. 1 podstawka
  8. 1 klepsydra
  9. 200 kart z 400 kryptonimami
Produkt został dodany