Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata




Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata to gra dla 2 do 5 graczy od 8 roku życia, a rozgrywka zajmuje od 90 do około 120 minut. To samodzielna gra, do której nie jest wymagane posiadanie żadnej z poprzednich części serii.
Dostawa (Odbiór w punkcie DPD Pickup)
już od 6,99 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata to gra dla 2 do 5 graczy od 8 roku życia, a rozgrywka zajmuje od 90 do około 120 minut. To samodzielna gra, do której nie jest wymagane posiadanie żadnej z poprzednich części serii. Łatwe do przyswojenia zasady pozwalają zasiąść do gry nowym graczom, zaś liczne nowe rozwiązania gwarantują, że gracze znający poprzednie odsłony Wsiąść do Pociągu również będą zadowoleni z rozgrywki.
Gra zawiera dużą, dwustronną planszę, przedstawiającą z jednej strony mapę świata, z drugiej zaś Wielkie Jeziora Północnoamerykańskie. Wprowadzenie do gry dużej ilości obszarów wodnych zaowocowało dodaniem do niej mechaniki statków - teraz gracze zbierają dwa rodzaje kart transportu(wagony i statki), dzięki którym zajmują zarówno trasy kolejowe, jak i połączenia wodne, wykorzystując przy tym odpowiednie elementy ze swoich zasobów.
Świat
Świat zmienia się w zastraszającym tempie. Tory zaczynają łączyć różne państwa, a nawet kontynenty. Podróże, które zajmowały całe tygodnie, to już tylko kwestia kilku dni. Morza nie stanowią już przeszkody – tysiące pasażerów przekracza oceany na pokładach wielkich parowców. Z Los Angeles do Sydney, z Murmańska do Dar Es Salaam – „Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata” zabierze Cię w porywającą podróż wokół globu! Wszyscy na pokład! Przygotujcie się na niezapomniane przeżycie!
Wielkie Jeziora
Wielkie Jeziora, których łączna powierzchnia wynosi prawie 185 000 kilometrów kwadratowych, stanowią wielką atrakcję turystyczną w Ameryce Północnej. Parowce z różnych firm oferują swe usługi, by podróżni mogli przepłynąć jezioro Górne, Michigan, Huron, Erie i Ontario, dokując w licznych portach w tym regionie. Zachwyć się zachodem słońca nad jeziorem Michigan z desek portu w Chicago, odkryj mroźne piękno jeziora Górnego i podążaj sekretnymi ścieżkami Wyandotów wiodącymi ku zwycięstwu…
To nie koniec nowości! Po raz pierwszy w serii dostępne są nowe karty biletów: bilety objazdowe. Wskazują one od trzech do nawet pięciu różnych miast i mogą być punktowane na jeden z dwóch sposobów w zależności od tego, czy gracz połączy miasta w określonej kolejności, czy jedynie utworzy przejazdy pomiędzy wszystkimi lokacjami. Jeśli jednak graczowi nie uda się zrealizować, otrzyma on większą niż normalnie liczbę punktów ujemnych...
Mechanika portów to również całkowita nowość w serii gier. Jeśli gracz ma wybudowane połączenie do miasta portowego, w ramach jednej ze swoich kolejnych akcji może on postawić w tym mieście port (przy czym nie można tego dokonać, jeśli takowy został już danym mieście wybudowany). Aby postawić port, gracz musi odrzucić dwie karty wagonów i dwie karty statków jednego koloru, w dodatku wszystkie te karty muszą mieć na sobie symbol portu - kotwicę. Na koniec rozgrywki gracz traci cztery punkty za każdy niewybudowany port, z kolei te porty, które graczowi udało się postawić, mogą przynieść od dziesięciu do nawet czterdziestu punktów w zależności od liczby zrealizowanych przez gracza biletów, które wskazują to miasto portowe.
Zawartość pudełka:
- 1 dwustronna plansza (Świat / Wielkie Jeziora)
- 165 kolorowych wagonów (po 33 niebieskie, czerwone, zielone, żółte i czarne)
- 250 kolorowych statków (50 w każdym kolorze)
- 140 kart transportu (80 kart wagonów i 60 kart statków)
- 120 kart biletów (65 dla mapy Świata, 55 dla Wielkich Jezior)
- 15 portów (3 w każdym kolorze)
- 5 znaczników punktacji
DODATKOWE INFORMACJE
- Informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada Logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
- Podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl