Alchemicy: Królewski Golem Pozostałe gry Rebel

Alchemicy: Królewski Golem

liczba graczy 2-4 graczy
wiek graczy od 14 lat
czas gry ok. 90-120 minut
czas gry wydanie polskie

Potężny zestaw zawierający aż cztery rozszerzenia.

81,81 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (15)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!
Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!

Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia: 

  1. Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
  2. Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
  3. Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
  4. Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii. 

Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.

Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią

Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?

Zawartość pudełka:

  1. Kapitał Początkowy (20 kart początkowych, karta replikatora, trochę żetonów książek),
  2. Duży Ruch (więcej żetonów książek, nowa tabela dedukcji, 6 plansz pól kolejności),
  3. Królewska Encyklopedia (dwustronna plansza encyklopedii, kafel stypendium encyklopedycznego, 16 żetonów składników, 4 białe pieczęcie bez gwiazdek, 4 dodatkowe pieczęcie ze srebrną gwiazdką),
  4. Projekt "Golem" (plansza badań nad golemem, plansza rozszerzenia, plansza ze skrótem punktacji, 2 karty artefaktów, 3 kafle konferencji, plansza artefaktów spod lady, 4 karty przysług [dworzanie], 4 dodatkowe flakoniki, 16 żetonów aprobaty, 24 żetony raportu, 4 nowe tabelki dedukcji, 6 kafli nastroju króla, 12 żetonów książek, kafel raportu z postępów)
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Alchemicy