Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel
Strażniczki Karciane Rebel

Strażniczki

liczba graczy 3-6 graczy
wiek graczy od 14 lat
czas gry poniżej 30 minut
czas gry wydanie polskie

Steruj ludzkimi cnotami i słabościami

49,95 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (8)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Od zarania dziejów dwie przeciwstawne siły stanowiły trzon wszechświata i współistniały w wiecznej równowadze. Nasza Bogini w swoje nieskończonej mądrości zesłała grupę Opiekunek, które chronią świat. Dysponują one mocą, która pozwala im nagiąć ludzkie losy według swojej woli, i za jej pomocą nieustannie walczą między sobą, by stworzyć idealną symetrię między cnotami oraz słabościami ludzkości. 

Stań przed wyborem: zapewnisz balans, czy całkowicie go zniszczysz, by osiągnąć własne cele? 

Strażniczki to gra z mechaniką blefu i doboru kart oraz dodatkowymi, zaskakującymi rozwiązaniami. Każdy z graczy kieruje Opiekunką, której celem jest nakierować losy ludzi zgodnie ze swoją wolą tak, aby stworzyć najlepszą kombinację cnót i słabości. Gra składa się z 3 faz: 

  1. Dobór kart: każdy z graczy otrzymuje sześć losowych kart z talii, następnie wybiera jedną z nich, pozostałe zaś podaje graczowi po lewej stronie, i tak aż do momentu, w którym każdy z graczy wybierze 5 kart - pozostałe karty są odrzucane. Celem jest dobranie kombinacji kart, która zapewni jak najwięcej punktów zwycięstwa. Niektóre karty punktują samodzielnie, inne natomiast wymagają innych kart tego samego rodzaju, by przynieść korzyści.
     
  2. Osąd: wszyscy gracze umieszczają 5 wybranych przez siebie kart naprzeciwko siebie w dwóch rzędach: dwie karty zakryte oraz 3 odkryte. Na podstawie wyłożonych kart gracze zastanawiają się, który z nich ma najwyżej punktowaną kombinację. Po dyskusji każdy z graczy głosuje na wybraną osobę używając odpowiedniego żetonu. Wybrany gracz musi następnie potwierdzić, lub zaprzeczyć wynikowi głosowania.

    Jeśli gracz zgodzi się, że ma najsilniejszą kombinację kart, musi odrzucić 2 karty.
    Jeśli gracz zaprzeczy, faza kończy się, a wszyscy gracz ujawniają swoje wyniki. Jeśli wybrany gracz ma najsilniejszą kombinację, traci dwie karty, które dają mu najwięcej punktów; w przeciwnym wypadku dociąga on jedną dodatkową, wybraną przez siebie kartę ze stosu kart odrzuconych.
     
  3. Punktacja: każdy z graczy pokazuje swoje karty i podlicza swój wynik. 

W grze mogą pojawić się także inne fazy, w zależności od rodzaju Opiekunek występujących podczas rozgrywki - każda postać dysponuje specjalną zdolnością, która może zmienić przebieg gry. Przykładowo może to być możliwość podejrzenia zakrytej karty innego gracza, zabranie karty graczowi przed fazą punktacji, albo zamiana jednej karty w inną. 

Na koniec każdej rundy gracze zakrywają uzyskane żetony punktów zwycięstwa, aby nikt inny ich nie widział. Po trzech rundach wygrywa gracz z najwyższym wynikiem.

Zawartość pudełka:

  1. instrukcja
  2. 11 kart postaci
  3. 1 karta lidera
  4. 6 kart pomocy
  5. 36 kart atrybutów
  6. 6 żetonów głosowania
  7. 80 żetonów punktacji (30x1, 10x5, 20x10, 20x20 punktów)

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas