Twój koszyk
Brak produktów w koszyku.
Dostawa kurierska - jak to przebiega?
- Składając zamówienie możesz wskazać przedział czasowy, w którym paczka ma być dostarczona. Nie jest gwarantowane, iż kurier dostarczy paczkę w tym czasie, ale z pewnością zrobi co możliwe, by zapukać do drzwi w wybranych godzinach.
- Składając zamówienie podajesz numer telefonu, pod którym można się z Tobą skontaktować przez większość dnia. Wprawdzie kurierzy DHL nie mają obowiązku dzwonienia do klientów, jednak często próbują porozumieć się z odbiorcą tą drogą, jeśli wymaga tego sytuacja.
- W momencie podjęcia paczki przez kuriera otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego i wszelkimi danymi pozwalającymi sprawdzić gdzie Twoja paczka się znajduje (www.dhl.com.pl)
- Następnego dnia roboczego od nadania przesyłki kurier zapuka do Twoich drzwi, by wręczyć przesyłkę. Jeśli wybrałeś "płatność przy odbiorze" płacisz w tym momencie kurierowi za przesyłkę. W przypadku opłacenia zamówienia z góry niczego już nie dopłacasz i po prostu odbierasz przesyłkę.
- Jeżeli w momencie doręczenia nikogo nie będzie w domu, kurier podejmie drugą próbę po 48 godzinach. Status paczki możesz monitorować za pomocą formularza DHL http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/szukaj.aspx?
- Jeśli przy drugiej oraz trzeciej próbie doręczenia kurier również nikogo nie zastanie, paczka automatycznie zostanie do nas odesłana.