Dostawa kurierska - jak to przebiega?

 

  1. Składając zamówienie możesz wskazać przedział czasowy, w którym paczka ma być dostarczona. Nie jest gwarantowane, iż kurier dostarczy paczkę w tym czasie, ale z pewnością zrobi co możliwe, by zapukać do drzwi w wybranych godzinach. 
  2. Składając zamówienie podajesz numer telefonu, pod którym można się z Tobą skontaktować przez większość dnia. Wprawdzie kurierzy DHL nie mają obowiązku dzwonienia do klientów, jednak często próbują porozumieć się z odbiorcą tą drogą, jeśli wymaga tego sytuacja. 
  3. W momencie podjęcia paczki przez kuriera otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego i wszelkimi danymi pozwalającymi sprawdzić gdzie Twoja paczka się znajduje (www.dhl.com.pl
  4. Następnego dnia roboczego od nadania przesyłki kurier zapuka do Twoich drzwi, by wręczyć przesyłkę. Jeśli wybrałeś "płatność przy odbiorze" płacisz w tym momencie kurierowi za przesyłkę. W przypadku opłacenia zamówienia z góry niczego już nie dopłacasz i po prostu odbierasz przesyłkę. 
  5. Jeżeli w momencie doręczenia nikogo nie będzie w domu, kurier podejmie drugą próbę po 48 godzinach. Status paczki możesz monitorować za pomocą formularza DHL http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/szukaj.aspx? 
  6. Jeśli przy drugiej oraz trzeciej próbie doręczenia kurier również nikogo nie zastanie, paczka automatycznie zostanie do nas odesłana.