Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Edukacyjne Egmont
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Edukacyjne Egmont
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Edukacyjne Egmont
Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Edukacyjne Egmont

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

liczba graczy 2-4 graczy
wiek graczy od 2 lat
czas gry ok. 30-60 minut
czas gry wydanie polskie

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka.

34,99 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (1)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu:
- naukę nazw kolorów
- naukę nazw zwierzątek
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
- ćwiczenie zmysłu dotyku
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
- rozwijanie interakcji społecznych

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.

Grę można wykorzystać na kila sposobów:
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)


Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.

Zawartość pudełka:

  1. 5 plansz zwierzątek 
  2. 20 kafelków z figurami 
  3. 1 płócienny woreczek

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas