Horror w Arkham LCG: Tkaczka kosmosu Pożeracze snów Galakta

Horror w Arkham LCG: Tkaczka kosmosu

liczba graczy 1-2 gracza
wiek graczy od 14 lat
czas gry ok. 90-120 minut
czas gry wydanie polskie

Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B kampanii Sieć snów.

69,95 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 3-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (6)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

   „Nie jest dobrą rzeczą, że Wielcy opuścili swoje trony, aby pełzać po pajęczych sieciach Innych. Siły z zewnątrz przyniosły ci chaos i przerażenie, Randolphie Carter, które stały się przyczyną twego wzburzenia. Wielcy wiedzą, że tylko przez ciebie mogą zostać odesłani z powrotem do swego świata.”
    —H.P. Lovecraft, W poszukiwaniu nieznanego Kadath

Koniec jest bliski…

Od chwili, gdy okultystyczny pisarz Virgil Gray po raz pierwszy podzielił się z wami swymi opowieściami o przygodach w Krainach Snów, wasz świat stanął do góry nogami. Udało wam się dotrzeć do tych tajemniczych zakątków, by doświadczyć ich niesamowitego piękna i niewyobrażalnej grozy. A teraz, w końcu nadszedł czas by zmierzyć się z koszmarną istotą, której dążenia i plany mimowolnie umożliwiły wam tę podróż, poprzez stworzenie mostu między światami.

Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B kampanii Sieć snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię, złożoną z czterech lub ośmiu części.

Po wydarzeniach z Nie ma odwrotu w końcu udało wam się dotrzeć do serca koszmaru, do którego od samego początku wiodły wasze ścieżki. Wszystko prowadziło właśnie do tego – opowieści Virgila, niekończący się sen waszych towarzyszy czy czarny kot. To zawieszone między wymiarami miejsce jest siedliszczem pajęczej istoty, dążącej do zniszczenia waszego świata i zastąpienia go nową rzeczywistością. Jeśli nie uda wam się jej powstrzymać, nie będzie już Ziemi na którą można wrócić. Nie będzie ucieczki z piekielnego snu. A Krainy Snów zostaną stracone na zawsze. Nie pozostaje wam nic innego, jak walczyć…

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana Horror w Arkham LCG: Pożeracze snów

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas