Horror w Arkham LCG: Tkaczka kosmosu
Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B kampanii Sieć snów.
Dostawa (Pocztex Punkt D+1)
już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy
„Nie jest dobrą rzeczą, że Wielcy opuścili swoje trony, aby pełzać po pajęczych sieciach Innych. Siły z zewnątrz przyniosły ci chaos i przerażenie, Randolphie Carter, które stały się przyczyną twego wzburzenia. Wielcy wiedzą, że tylko przez ciebie mogą zostać odesłani z powrotem do swego świata.”
—H.P. Lovecraft, W poszukiwaniu nieznanego Kadath
Koniec jest bliski…
Od chwili, gdy okultystyczny pisarz Virgil Gray po raz pierwszy podzielił się z wami swymi opowieściami o przygodach w Krainach Snów, wasz świat stanął do góry nogami. Udało wam się dotrzeć do tych tajemniczych zakątków, by doświadczyć ich niesamowitego piękna i niewyobrażalnej grozy. A teraz, w końcu nadszedł czas by zmierzyć się z koszmarną istotą, której dążenia i plany mimowolnie umożliwiły wam tę podróż, poprzez stworzenie mostu między światami.
Tkaczka kosmosu to scenariusz 4-B kampanii Sieć snów do gry Horror w Arkham: Gra karciana. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię, złożoną z czterech lub ośmiu części.
Po wydarzeniach z Nie ma odwrotu w końcu udało wam się dotrzeć do serca koszmaru, do którego od samego początku wiodły wasze ścieżki. Wszystko prowadziło właśnie do tego – opowieści Virgila, niekończący się sen waszych towarzyszy czy czarny kot. To zawieszone między wymiarami miejsce jest siedliszczem pajęczej istoty, dążącej do zniszczenia waszego świata i zastąpienia go nową rzeczywistością. Jeśli nie uda wam się jej powstrzymać, nie będzie już Ziemi na którą można wrócić. Nie będzie ucieczki z piekielnego snu. A Krainy Snów zostaną stracone na zawsze. Nie pozostaje wam nic innego, jak walczyć…