Horror w Arkham: Gra karciana – Na krawędzi Ziemi
Pradawna groza Antarktydy zagraża istnieniu świata jaki znamy i tylko na zespół złożony z odkrywców i badaczy ma cień szansy na odkrycie prawdy nim będzie za późno. Wyzwania i próby skryte w bezkresnym lodzie czekają byście im sprostali!
Dostawa (Pocztex Punkt D+1)
już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy
„Jeśli nie zdołamy ich powstrzymać, niebawem wyruszą oni i dotrą do najtajniejszego jądra Antarktydy – tam będą wiercić i topić lód, aż wydobędą na powierzchnię coś, co naszemu światu może przynieść zatratę”.
–H. P. Lovecraft, „W górach szaleństwa”
Pośród lodowego, jałowego kontynentu Antarktydy kryje się tajemnica tak starożytna i głęboka, że jej poznanie może zburzyć fundamenty naszego pojmowania planety,
którą nazywamy domem. Kiedy profesor i jego uczeń wreszcie wyjawiają prawdę na temat tragicznych wydarzeń, które spotkały ich poprzednią ekspedycję w samo serce
Antarktydy, ich ostrzeżenia zostają zlekceważone. Postanawiacie więc pójść w ich ślady — zapuścić się na zamarznięte pustkowia, odwiedzić opustoszałe obce miasta i
wdrapać się na zdradzieckie szczyty – wszystko w imię chęci odkrycia prawdy, która może zakończyć świat, jaki znamy.
W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z
życiem? Kto straci je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa?
Przeżyjcie rozgałęziające się, wieloczęściowe scenariusze, jeszcze większe i bardziej niesamowite niż do tej pory.
Poznajcie 9 członków waszej załogi i wykorzystajcie ich wyjątkowe umiejętności, aby przetrwać!
To rozszerzenie kampanijne wprowadza nowy rodzaj żetonów chaosu! Żetony mrozu reprezentują trudną, wymagającą pogodę i zdradzieckie warunki, które będą wam
towarzyszyć podczas podróży przez dziką Antarktydę.