Eter (edycja polska)
W starożytnych czasach w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów.
Dostawa (Pocztex Punkt D+1)
już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy
W starożytnych czasach, w ramach wielkiego turnieju do walki stawali magowie władający każdym z czterech podstawowych żywiołów. Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów.
Pole walki, niczym materia, jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.
ETER:
- Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa
- 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy
- Gra logiczna z dodaną szczyptą magii
Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów.
W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!
Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.
Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!
Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.
Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!
Jeśli szukasz:
- małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób
- gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
- gry logicznej pozbawionej losowości
- gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz
- gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz”
ETER jest grą dla Ciebie!