Rummy (Linia klasyczna)
Rummy (Linia klasyczna)
Rummy (Linia klasyczna)
Rummy (Linia klasyczna)
Rummy (Linia klasyczna)
Rummy (Linia klasyczna)

Rummy (Linia klasyczna)

liczba graczy 2-4 graczy
wiek graczy od 8 lat
czas gry poniżej 30 minut
czas gry wydanie europejskie

Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę. W swojej kolejce każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.

95,49 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (0)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Każdy gracz otrzymuje jedną podstawkę na płytki. Zakryte płytki rozkłada się na stole i miesza. Następnie gracze wybierają po 14 płytek i umieszczają je na swoich podstawkach. Pozostałe płytki pozostają na stole tworząc zakrytą pulę. W swojej kolejce każdy gracz musi albo ułożyć kombinację (jeśli może lub chce) albo wziąć płytkę ze stosu. Gracze mają dwie minuty na wykonanie ruchu. Jeśli gracz nie zdąży podjąć decyzji musi zostawić sobie płytki, których nie mógł dołożyć.

Aby ułożyć kombinację gracz musi najpierw zdobyć minimum 30 punktów dodając do siebie cyfry ze wszystkich płytek bez względu na rodzaj kombinacji. Gracze dobierają po kolei płytki ze stosu, tak długo aż zdobędą 30 punktów. W momencie, gdy gracz dobierze płytkę, która da mu 30 punktów musi poczekać do następnej kolejki, żeby jej użyć. Kombinacje Trzech lub Czterech Takich Samych tworzą 3 lub 4 płytki o takiej samej wartości, ale innych kolorach. Sekwens tworzą co najmniej 3 płytki tego samego koloru z ciągami liczbowymi np. Czerwona 4, Czerwona 5 i Czerwona 6.

Jokery zastępują każdy kolor każdej płytki. Joker ma taką wartość, jak płytka którą zastępuje w danej kombinacji (jednak na koniec gry ma 25 punktów). Każdy gracz może wymienić użytego Jokera na płytkę, którą zastępuje w każdym momencie gry pod dwoma warunkami: gracz ten musi mieć już ułożoną swoją pierwszą kombinację i musi to zrobić w swojej kolejce.

Leżące na stole układy mogą być użyte przez innych graczy w celu ułożenia nowej kombinacji. Płytka dokładana do układu musi oczywiście tworzyć ciąg dalszy. Podczas swojej kolejki gracz może również wziąć dowolną ilość płytek poprzedniej kombinacji (pod warunkiem, że w oryginalnej kombinacji pozostaną 3 płytki). Wszystkie płytki, które zostały zabrane muszą zostać użyte do zbudowania nowego układu. Nie można zmienić miejsca jokera - jeśli nie został zastąpiony przez płytkę z odpowiednią cyfrą.

ZAWARTOŚĆ:

  • 106 płytek
  • 4 podstawki
  • instrukcja

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas