Nowe strony
Nowe strony
Nowe strony
Nowe strony
Nowe strony
Nowe strony
Nowe strony
Nowe strony

Nowe strony

liczba graczy 2-6 graczy
wiek graczy od 10 lat
czas gry ok. 30-60 minut
czas gry wydanie polskie

Podróż w głąb książek!

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji!

Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa.

Na czym to polega?

  1. W każdej rundzie 1 z graczy staje się narratorem i „wchodzi do książki” jako przewodnik grupy. 
  2. Przewodnik najpierw czyta w myślach krótki fragment z książki i oznacza go jedną z ilustrowanych zakładek, a następnie odczytuje ten sam fragment pozostałym graczom.
  3. Uczestnicy muszą uważnie wsłuchać się w tekst i wspólnie przeanalizować go pod kątem formy oraz znaczenia, a następnie spróbować odgadnąć, którą zakładkę wybrał przewodnik. Oprócz tego każdy z graczy dysponuje własną zakładką misji – jej rozwiązanie musi znaleźć w przeczytanym fragmencie.
  4. Jeśli grupa odniesie sukces, należy przesunąć zakładkę obozu w stronę Zaginionego Miasta. Jeśli grupie nie uda się wybrać właściwej zakładki, zakładka obozu pozostaje na swoim miejscu, a gracze tracą żetony liter albo zakładki misji.
  5. Aby wygrać, gracze muszą dotrzeć swoim obozem do Zaginionego Miasta, skutecznie je eksplorować i odnaleźć ukrytą prawdę.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Nowe strony perfekcyjnie łączą dwa wspaniałe hobby: czytanie książek i wspólną zabawę z grami planszowymi. To nie lada gratka dla wszystkich miłośników niezwykłych światów.
  • Gra pozwala spojrzeć na nowo na znane lektury i na nowo je eksplorować. Dzięki niej możemy jeszcze głębiej wejść do świata przedstawionego w książce i dać się zainspirować pojedynczymi zdaniami.
  • To coś więcej niż tylko zwykła, skojarzeniowa zabawa. Odgadywanie, jaką drogą podążały myśli przewodnika, stanowi tylko jeden z elementów gry. Oprócz tego czekają na nas zaskakujące misje, które wymagają od graczy nie lada skupienia.

Zawartość:

  • instrukcja
  • 84 zakładki
  • kartonowy kompas
  • 32 żetony liter
  • 6 kart postaci
  • synchroliteromierz ed. II

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas