• Nowy
Najwybitniejsi Naukowcy - Mary...

Najwybitniejsi Naukowcy - Mary Anning. Łowczyni smoków

17,35 zł
Ten produkt wysyłany jest po premierze ok. ok. 09.10.2024.

Dodaj do listy życzeń (0)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

Kolejna niezwykła komiksowa opowieść o naukowcu, którego odkrycia zmieniły nasze spojrzenie na jedną z dziedzin nauki. Tym razem jest to Mary Anning, Angielka, która w wyniku potrzeby życiowej zajęła się odnajdowaniem skamielin na wybrzeżach Wielkiej Brytanii. Anning nie miała formalnego wykształcenia. Ogromną wiedzę i naukową intuicję wypracowała sama, ucząc się od innych i prowadząc poszukiwania. A jednak dokonane przez nią dzięki pasji i nieustępliwości odkrycia stały krokami milowymi dla rodzącej się nowej dziedziny nauki – paleontologii.

Seria Najwybitniejsi Naukowcy przedstawia postaci świata nauki, których badania przyczyniły się do rozwoju ludzkości w różnych dziedzinach – medycynie, przyrodzie, fizyce czy astronomii. Komiksy przeznaczone są dla dzieci – do czytania samodzielnego lub wspólnie z rodzicami. W przystępny, ciekawy sposób przybliżają życie i najważniejsze odkrycia Najwybitniejszych Naukowców, zachęcając czytelników do odkrywania świata, eksperymentowania i zdobywania wiedzy.

Serię Najwybitniejsi Naukowcy rekomenduje dr Tomasz Rożek.

DODATKOWE INFORMACJE

Papier
offsetowy
Tłumacz
Agata Ostrowska
PRZEDSPRZEDAŻ: Ten przedmiot jest w przedsprzedaży i nie mamy go w magazynie gotowego do wysyłki. Przewidywana data dostawy to ok. 09.10.2024 (termin może ulec zmianie). Zamówienia zawierające przedmioty w przedsprzedaży zostaną wysłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce przedmiotów, które mamy w magazynie, zamów ten produkt w oddzielnym zamówieniu.

Zadzwoń do nas