Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel
Dixit Odyseja Imprezowe Rebel

Dixit Odyseja

liczba graczy 3-12 graczy
wiek graczy od 8 lat
czas gry ok. 30-60 minut
czas gry wydanie polskie

Odyseja wyobraźni po raz drugi

117,26 zł
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 3-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Dodaj do listy życzeń (8)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych gracz.

Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.

Na czym to polega?

Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.

Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!

Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.

Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!

Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zawartość produktu:

  1. plansza
  2. 84 karty
  3. 12 tabliczek głosowania
  4. 24 znaczniki głosowania
  5. 12 drewnianych pionków królików
  6. instrukcja
Uwaga! To jest samodzielna gra. Do rozgrywki nie są wymagane pozostałe gry z serii Dixit.

Zadzwoń do nas

782 645 672 (W godzinach 9-15 pon-pt)

Napisz do nas