Twój koszyk
Brak produktów w koszyku.
- -11,65%
- Nowy
Walczące prowincje




Gdy kraj staje w ogniu, rozpoczyna się walka o władzę
Dodaj do listy życzeń (4)
Dostawa (Odbiór w punkcie DPD Pickup)
już od 9,99 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Wciel się w jednego z przywódców wojskowych w burzliwych czasach Sengoku, gdy Japonia pogrążona jest w wojnie domowej! Walczące prowincje
to strategiczna gra, w której rywalizujemy o kontrolę nad 11 zamkami. O
możliwościach rozmieszczenia wojsk zadecydują kości, ale to karty
taktyki i nasze decyzje mogą przechylić szalę zwycięstwa. Gdy bitwy
wybuchają jedna po drugiej, trawiąc kraj ogniem wojny, kluczem do
dominacji będzie połączenie sprytu z odrobiną szczęścia.
Na czym to polega?
- Rozgrywka jest podzielona na 2 etapy: wystawienia i wojny. W pierwszym uczestnicy kolejno rozgrywają tury i zapełniają planszę żołnierzami, aby przygotować się do bitew, które pozwolą wyłonić zwycięzcę w drugiej części gry.
- Wystawianie żołnierzy opiera się o rzuty kośćmi. Gracz rzuca trzema, a następnie dzieli je na dwie pule: pojedyncza kość określi, ile jednostek może wystawić, a para wskaże obszar, w którym będzie mógł to zrobić.
- Zamiast wystawiać żołnierzy gracz może skorzystać z jednej z dostępnych kart taktyki. Umożliwiają one zmianę położenia wojsk i wzywanie posiłków.
- Gdy wszystkie pionki żołnierzy zostaną wystawione, rozpoczyna się drugi etap gry – wojna, podczas której sprawdzamy dominację w kolejnych zamkach zgodnie z ich numerami.
- Dominacja na danym obszarze zapewnia nie tylko cenny żeton zamku. Oprócz niego zwycięzca otrzymuje też specjalne pionki wsparcia, które może rozmieścić na sąsiednich obszarach, by wzmocnić swoją pozycję w najbliższych starciach.
- Po rozpatrzeniu wszystkich obszarów gracze sumują wartości zdobytych żetonów zamków. Zwycięży ten, kogo wynik będzie najwyższy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Walczące prowincje to kwintesencja gry strategicznej. Aby wygrać, musimy sprawnie analizować możliwe ruchy przeciwników i podejmować dobrze skalkulowane decyzje, zwłaszcza w fazie wojny.
- Choć wydawać by się mogło, że kości oznaczają chaos i losowość, w tej grze ich udział jest dobrze zrównoważony mnóstwem taktycznych możliwości. To my decydujemy o tym, jak podzielimy pulę oczek, raz na turę możemy przerzucić nasze wyniki, a do tego zawsze możemy skorzystać z kart taktyki i przemieścić naszych żołnierzy na lepsze pozycje.
- Instrukcja opisuje też zaawansowane zasady, które wprowadzają pionki i karty daimyō, czyniąc grę jeszcze bardziej strategiczną.
Zawartość:
- plansza
- 106 pionków
- 12 kart taktyki
- 6 kart daimyō
- 22 żetony zamków
- 4 żetony katan
- 12 kości
- instrukcja
DODATKOWE INFORMACJE
- Informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada Logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
- Podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
PRZEDSPRZEDAŻ: Ten przedmiot jest w przedsprzedaży i nie mamy go w magazynie gotowego do wysyłki. Przewidywana data dostawy to
ok.13.06.2025
(termin może ulec zmianie). Zamówienia zawierające przedmioty w przedsprzedaży zostaną wysłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce przedmiotów, które mamy w magazynie, zamów ten produkt w oddzielnym zamówieniu.