Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima Hex Portal

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

liczba graczy 2-4 graczy
wiek graczy od 8 lat
czas gry ok. 30-60 minut
czas gry wydanie polskie

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu...

27,95 zł
Obecnie brak na stanie


Dodaj do listy życzeń (1)

Dostawa (Pocztex Punkt D+1) już od 9,21 zł.
Sprawdź opcje dostawy

 

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0