Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy

New product

W Szlaku do Carcosy badacze będą musieli rozwikłać tajemnice niezwykłej sztuki.

More details

Limited special offer

100,01 zł

109,90 zł

- +

Dostępność: W magazynie
czas gryok. 90-120 minut
wiek graczyod 14 lat
liczba graczydla 1-2 gracza
Instrukcja: polska
Wydanie: polskie
Wydawca: Galakta
 
Opis

Do Arkham zawitała niesamowita sztuka teatralna prosto z Paryża. Całe miasteczko od wielu dni mówi tylko o Królu w żółci, który ma być wystawiony na tutejszej scenie. Próbując dowiedzieć się więcej o nadchodzącym spektaklu, odkryliście jego mroczną historię. Zaginięcia, samobójstwa, omamy, szaleństwo – wszędzie, gdzie poprzednio wystawiano Króla w żółci, pojawiała się fala obłąkania. Choć nie udowodniono, że te zdarzenia rzeczywiście coś łączy, wszystko wskazuje na to, że za przedstawieniem stoi coś niepokojącego…

W Szlaku do Carcosy badacze będą musieli rozwikłać tajemnice niezwykłej sztuki. Dwu scenariuszowa kampania zaprowadzi ich do Teatru Warda oraz na przyjęcie urządzane przez obsadę i ekipę sztuki. Z każdą kolejną informacją i wskazówką badacze zagłębiają się coraz bardziej w tajemnicę i szaleństwo.

Rozszerzenie wprowadza 6 nowych badaczy oraz 62 karty graczy, które pozwolą stworzyć nowe możliwości i przezwyciężyć niespotykane dotąd słabości.

Scenariusze Szlaku do Carcosy opierają się na przedstawieniu Król w żółci oraz dziwnych wydarzeniach, jakie mu towarzyszą. W pierwszej części – „Po opadnięciu kurtyny” badacze wybiorą się na wyczekiwany przez miasto spektakl, a w „Ostatnim królu” wezmą udział w przyjęciu z nadzieją, że aktorzy i mecenasi potrafią odpowiedzieć na nurtujące pytania. Oba scenariusze mogą być rozgrywane osobno lub jako całość, która jest pierwszą częścią kampanii Szlaku do Carcosy.

Podczas kampanii badacze będą dowiadywać się coraz więcej o przeklętym spektaklu i zagrożeniu, które stanowi. Będą mierzyć się z potężnymi przeciwnikami, a nawet skrywać sekrety przed innymi badaczami.

Szlak do Carcosy wprowadza wiele kart spotkań ze słowem kluczowym Ukryta – jeśli taka karta zostanie dobrana, gracz musi zachować ją w tajemnicy przed innymi. Pojawia się również mechanika Wątpliwości i Przeświadczeń, które zaznacza się w dzienniku kampanii w zależności od dokonanych wyborów. Konsekwencje podjętych decyzji będą was prześladować w późniejszych scenariuszach.

Szlak do Carcosy jest pełny niebezpieczeństw i wstrząsów, które mogą z łatwością doprowadzić badaczy do szaleństwa. Choć postaci z gry podstawowej mają się czego obawiać, wciąż pozostaje nadzieja. Dodatek wprowadza 6 nowych bohaterów – każdy badacz jest przydzielony do jednej z pięciu klas… oprócz Loli Hayes.

Dręczona swoją rolą w Królu w żółci, nieszczęściami i dziwnymi wydarzeniami, jakie śledzą sztukę, Lola Hayes zdecydowała, że przedstawienie w jej rodzinnym Arkham będzie ostatnim, w którym wystąpi.

Jako pierwsza neutralna badaczka w grze, Lola Hayes ma wiele zbalansowanych umiejętności i buduje talię z 35 kart (0-3) ze wszystkich klas. Dla niej każda klasa jest kolejną rolą, którą może zmienić zgodnie ze swoim życzeniem raz na rundę. Lola jest mistrzynią Improwizacji i z łatwością wciela się z jednej roli w inną… a może „Lola Hayes” to też tylko jednak z licznych ról? Wśród makabrycznych wydarzeń i strachu napięcie może wpędzić Lolę w Kryzys tożsamości.

Lola Hayes to tylko jeden badacz ze Szlaku do Carcosy. Każdy z nowych badaczy buduje swoje talie w całkiem nowy, odmienny sposób i ma wiele cennych umiejętności… jak i ciążących na nim słabości.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: lub Horror w Arkham: Gra karciana.
Ostrzeżenie! Produkt zawiera małe elementy. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
 
Informacje z BGG
Autor: Nate French, Matthew Newman
Miejsce w rankingu: Nie dotyczy
Ocena użytkowników: 9 /10.0
Gra wykorzystuje mechaniki: Co-operative Play, Hand Management, Variable Player Powers
Link do strony gry w portalu boardgamegeek

Menu